Äntligen



I en väldigt lång tid (2 veckor, hihi) har jag stått stilla på samma vikt, men idag ÄNTLIGEN ramlade jag ner på kilot under. Känns så härligt. Så härlgt att jag till och med blev sporrad att gå ut och gå. Nån annan form av bantning blir det ju inte nu då man är havande så att säga =) Nu har jag sammanlagt gått ner 7 kg sen då jag blev gravid, har inte försökt ALLS, utan min matlust har helt och hållet försvunnit, alltså jag äter ju o så, men det blir små myrportioner och bara typ 2 ggr om dagen. Inte ens småäta är roligt/gott längre. Men just nu börjar jag känna en smygande hungerkänsla, undra  vad jag är sugen på då. Det enda vi har i stort sett är smörgåsar, det lockar inte =(

Aja.. Jag har iallafall nyss duschat och skrubbat bort några dagars smuts =) Nu kör jag en tvättmaskin och snart skall jag åka på grenen och köpa hundmat. Dem små rackarna äter mig ur huset snart.

Jag har bokat en klipp+färg tid i Birsta. Jag är totalt livrädd, jag har alltid sån ångest innan jag ska klippa mig, blir väldigt sällan nöjd med detsamma utan det dröjer några dagar. Detta blir min julklapp från Martin, han är så snäll. Jag har önskat mig en klippning + färgning av honom länge nu, osså ska vi ju på julgala på nordichallen i helgen, så nu äntligen ska jag få gå! Hoppas bara att jag blir nöjd. Har tänkt ljusa upp det lite, typ stora blonda slingor eller nåt. Men jag vet inte, tänker rådfråga dem först.

Nej nu måste jag gå och hänga tvätten samt städa ordning lite här hemma.

                                                   

Kommentarer
Postat av: Mia

Herrejävlar! Inte gick jag ner då jag var gravid inte! Du såg ju hur jag såg ut! ;-)
Men det är svårt att hålla mun om man har nåt roligt som man verkligen vill berätta för hela världen!!! Så jag förstår att han inte kunde vara tyst om det. ;-)

Vad roligt med ny frisyr! Jag skulle behöva färga lite jag med. Men men...

2007-11-19 @ 12:27:02
URL: http://woodland.blogg.se
Postat av: Mia

Du kommer inte förstå förrän lill-fisen kommit ut ur magen!!!
Jag gick ju upp mer än 20kg. En vecka efter att Leo var ute hade jag gått ner 18. Men nu står det still!
Så det där med vad magen innehåller och hur mycket det väger är nog väldigt olika från person till person. Me ndet är ju skönt om man INTE går upp som jag gjorde. Herre jävlar vad jobbig magen var att bära.

2007-11-19 @ 12:48:54
URL: http://woodland.blogg.se
Postat av: Nudel

Vad bra tat du fortfarande minskar, sakta men säkert. Som sagt, såvida det inte handlar om dussintals med kilon på kort tid så är det bara bra =) ..det kan vända rätt vare är oxå, i slutet till exempel ;)

2007-11-19 @ 16:14:04
URL: http://nudlans.blogg.se
Postat av: Emma

Men inte ha du sagt förut att du vart inne på miami ink? :O jag vill ha alla detaljer tack! ;)

2007-11-19 @ 20:34:59
Postat av: Anita

GRATTIS!!!

2007-11-19 @ 21:53:35
URL: http://krickelinan1971.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0