Äntligen

Komvux

Nu har jag äntligen varit på mötet, efter MYCKET om och men fick jag betygen mailat till mig så jag skrev ut det och for iväg, en kvart sen bara =)

Hur som helst gick allt bra, det kommer dock ta längre tid att plugga än vad jag trott från början, då jag saknar HELA 1300 poäng, jajjemensan ni läste rätt =)
   Men jag kommer att läsa 100p samhällskunskap nu fram till jul, sen 400p från januari till slutet på Maj, sen får vi se hur det blir efter det, vilka ämnen jag ska läsa och så ;)
   Om allt går som det ska så kommer jag att börja läsa på distans inte nu på måndag men nästa, heltid, alltså 8 timmar om dagen, spännande att se hur det kommer att funka!

Jaja..

Birsta
Efter komvux var jag på Birsta City och strosade lite, köpte ett jättefint nagellack som jag gått och lurat på väldigt länge nu. Jag hämtade en massa doftprover på Kicks (åt Martin) Osså sen var jag på Ica MAXI och köpte kattmat, skithuspapper, tvättmedel och sköljmedel, skulle egentligen köpa hundmat också men vi kom på att vi har en säck ståendes hemma, Det var Rockys förut, men så slutade han helt tvärt att äta det, men nu provade vi det igen och det slank ner alldeles utmärkt, så vi får se hur Rambos mage funger på detta, kanske vi håller oss till det istället. Doggy funkar ju inte ritkigt på honom.


Kommentar!

Postat av: Nudel

Är du säker på att det ÄR 5kg nudå..? Så det inte är som då du gick ner 4kg och de bara var dryga 2 egentligen ;) Hi hi GRATTIS i alla fall. Måste vara skönt att gå ner utan att "kämpa" för det =D
.
Har du fått de du skulle beställa ännu då? =p


Svar: Japp denna gången är jag helt säker, då vågen visat samma i 3 dagar nu =)


Kommentarer
Postat av: Nudel

Va synd att du ska plugga. För då kan jag inte komma och VÅLDSGÄSTA dig där ute i skogen om dagarna. Jädra pluggo! :p ho ho ho..

2007-11-06 @ 21:17:47
URL: http://nudlans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0