3 clementiner och en näve russin


Det har jag just ätit, jag ääälskar clemetiner, ja russin är ju självklart också gott. Men dem små rynkiga sakerna kan inte mäta sig mot mina älskade clementiner.

Jag har fejat o gått an hela dagen. Jättehärligt! Problemet nu är väl att det ser 7 resor värre ut än innan jag började, haha. Nejdå inte fullt så illa. Men HELA hallen uppe är full av soppåsar (Vi ska åka iväg med dem imorgon hoppas jag) Och jag har inte gått ut med de grejjor som skulle ut till uthuset, får ta det imorgon också.

Hm, nu såhär i efterhand kan man undra vad jag HAR gjort. För jag lyckades bara diska en maskin, så med andra ord är det en massa disk kvar. Jag körde visserligen 2 tvättmaskiner, dem är även hängda båda två. En ny är laddad men det kan jag inte köra förrän resten har torkat, med andra ord imorgon. Det är numer inte en enda smutsig strumpa inne i sovrummet heela stora tvätthögen är flyttad in till lillrummet. Den får stå där ett tag tills jag tvättat bort lite av den. Där den stog i sovrummet förut skall jag nämligen ställa bokhyllan som normalt står nere i vardagsrummet. Det kommer bli superbra! Jag är så attans nöjd. Ska även bädda rent i sängen innan Martin går och lägger sig. Men först måste han duscha, hihi!
     Jag har plockat ur alla böcker ur bokhyllan och ställt dem på vardagsrumsgolvet, torkat ur bokhyllan samt dammsugit överallt. och nu måste jag gå och ta itu med köket. 
  
Ska även knäppa en bild eller två på oredan i vardagsrummet, hallen samt sovrummet. Men dem återkommer jag med sedan. Måste fixa i köket nu som sagt tills Martin kommer hem. Han är i repar med sitt "band" i stan..

Kommentarer
Postat av: Nudel

Men oj va du grejjat på (kikade på listan i föregåend einlägg). Hmm, tid.. Vi skulel ju ha åkt härifrån 9:30 ;) Så, var här 9:20. Då har jag nog bra precis kommit tillbaka från dagiset oxå =) Björn säger att Oscar varit mycket bättre ikväll. Han sov då jag kom hem men än har jag inte hört någon hostning. Och grönsnoren är som bortblåst.

2007-11-21 @ 22:12:09
URL: http://nudlans.blogg.se
Postat av: Nudel

uuusch, det påminde mig om hur känslig jag var för all tvållukt.. Jag höll på kräkas varje gång Björn duschade. Han STANK vider! Halvjobbigt då han skulle duscha på kvällarna innan vi skulle sova. Hoppas du slipper vara så känslig. Nu då det ä rjul och allt. Tänk om du blri "allergisk" mot lussebullar eller glögg, eller pepparkakor, eller.. jaaa. Hemskt vore det! =)

2007-11-21 @ 23:03:39
URL: http://nudlans.blogg.se
Postat av: Nudel

Varför skrev jag att jag HÖLL PÅ kräkas..? Jag KRÄKTES ju för böveln flera gånger på grund av oliak dofter. En gång PÅ databordet i ett badlakan då Björn var på toan ;)

2007-11-21 @ 23:05:32
URL: http://nudlans.blogg.se
Postat av: Helle

Ingen fara :) Tack för tipset :)
JAg har själv nässelutsalg ibland när jag haft för stressigt, men får bara på handlederna nu för tiden, men det går över rätt fort.

Hennes besvär verkar iaf ha lindrats av medicinen,så jag hoppas att vi får sova ordentligt utan nattduschar :)

2007-11-21 @ 23:07:36
URL: http://heahog.blogg.se
Postat av: SUSANNE zetterberg sandström

Tack för det.resan gick bra är hemma igen.kom halv sex till stan.

2007-11-22 @ 19:18:19
URL: http://zeta.blogdog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0