Tuggummi!



Jag är gravt beroende
av tuggummi, som rökare måste ha en cigarett efter maten måste jag ha ett tuggummi, mår jag lite illa måste jag ha tuggummi, är jag nervös måste jag ha tuggummi, direkt när jag vaknar måste jag ha tuggummi... Jobbigt! Skulle jag inte ha nåt hemma nån gång, då blir jag alldeles nervös och måste genast fara å köpa, måste vara sjukligt på något vis!

Min Rambo är lös i magen stackarn, vi håller ju på att byta foder, och naiva jag trodde ju att det skulle gå bra eftersom han reagerade så bra sist han fick annat foder (fodret han var van vid finns inte att köpa här) så jag trodde ju som sagt att det skulle gå bra nu också, men icke... han är väldans lös, även att han lyckades trampa i sin egen skit nyss då vi var ut, bläää!

Snart skall vi till vetrinären, har just fått reda på att det är bra mycket dyrare dit jag ska, men om jag ska gå till berguven får jag vänta flera dagar, och jag är less på att vänta nu! ! Bäst för Rambo att ta det så snart som möjligt också!

Nu ska jag ringa och höra vad vi får betala för att försäkra Rambo, tänkte pressa priserna lite, då IF visade sig vara billigare än Agria, och Martin har alla sina andra försäkringar hos länsf. tänkte vi att Agria kanske kan droppa priset litegranna! Får se... skall ringa nu.. BRB

gäller ditt ärende hund, katt eller övriga smådjur? Tryck 1

vill du teckna försäkring? tryck 1

Alla våra handläggare är för närvarande upptagna, men vi besvarar ditt samtal så fort vi kan

Du har nu köplats nummer 11

du har nu köplats nummer 11

du har nu köplats nummer 8
 
du har nu köplats nummer 7
.............................................

Är det inte underbart med telefonkö så säg?!!!!!

Kan ju fortsätta skriva nu medans jag väntar på att dem ska svara, jag har köplats nummer 5, hihi!

Idag börjar Martin jobba igen, han har eftermiddag denna veckan, så han börjar kl. 13 och kommer hem vid halv ett inatt! Rätt skönt å va ensam ibland också, man måste det liksom!

oj, nu är jag nummer 2.. bäst jag förbereder mig med lappar, personnummer o grejjer.. BRB

Sådärja, nu är han försäkrad
Men jag måste ringa och komplettera med lite uppgifter efter jag har varit till vet.

Nej nu måste jag verkligen sluta skriva, för jag har absolut ingenting mer intressant att skriva om!

adjöss!
 Martin och bebis gosar

                                           

                                           

Kommentarer
Postat av: Nudel

Och det där ska vara en valp? hi hi, hundarna är ju stora då dom är små. Och så är ju det där en STOR ras =)

Hunden ser rädd ut. Fasst det har jag full förståelse för på dom där bilderna. Han ligger ju på Martin. Självaste vätgasen själv (syftar på det igår) =D

2007-05-02 @ 14:05:58
URL: http://nudlan.blogg.se
Postat av: ellenor

Hahaha ja på den sista bilder ser han rädd ut, fast det är han inte, han var på ett sånt himla goshumör så du kan inte ana =)

2007-05-02 @ 14:10:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0