Tavla


Tavla
Den där förbaskade tavlan, detta är andra bråket mellan Martin och mig som den har gjort sig skyldig till.. jaja.. det har ju löst sig nu iallafall!


Sol
Nu ska jag gå och borsta mina tänder, sen gå ut på en skön promenad runt tjärnberget.
Måste helt enkelt passa på nu när det är så fint ute, menjag misstänker att det kan vara lite kyligt, då det var -2.5 imorse när Martin stack till jobbet. * b r r r *

Fränsta
Igår skulle ju jag till Fränsta för att kika lite på mitt schema för sommaren och så. Men jag missade hon som jag skulle prata med, med en halvtimme,typiskt också. Men jag fick aldrig veta att hon slutar kl. 13.. sååå, jag ska dit idag istället! Och denna gången blir det grannen som visar mig runt! Skojj =)
Måste även åka till Ljunga en sväng, glömde ju min mobil i Kattis/Kents bil igårkväll efter vi varit på sjukhuset (Kattis mage vill inte riktigt vara med och leka med oss andra)
Så jag måste som sagt dit och hämta upp den, men det är rätt skönt utan mobil också, tyst och skönt.. hihi!

Åååh neej, kom just på att jag ju har cd böcker på den telefonen som jag brukar lyssna på när jag är ute och går, det liksom underlättar den i övrigt så tråkiga promenaden litegranna.. Åh nej! Nu blir jag ledsen!

Jaja... Nu ska jag gå ner och se om jag måste ta reda på kräks, det lät just som att Rambo spydde.

Adjöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0