Stressad



Varför stressad?
Ja, varför i hela fridens namn är jag stressad? Jag har väl ingenting att vara stressad över, jag ska visserligen till sjukhuset idag, men det är väl ingenting att stressa över?! Däremot misstänker jag att det kan vara för att jag känner att jag måste få ut så mycket som möjligt av detta vackra dagen, jag ska ut å gå, jag ska köpa en sak i stan, jag ska på sjukhuset och sen ska vi hälsa på svägerskan ikväll.. Men klockan är ju bara halv elva...! Så än finns det tid.

Jobb
Imorse kl. 08.00 ringde grannen Inger, hon erbjöd mig ett jobb (!!!!!) jisses, här går man och söker jobb som en galning, sen blir man erbjuden ett bara sådär =) Är det inte underbart så säg, men det är inte förrän 2/7, så jag måste fortfarande ha ett fram till dess, så jag har sökt två stycken idag, men ett var bara ett event på två dagar, men jag söker allt jag kommer åt nuförtiden =)

Duscha
Nu ska jag gå och tvaga mig, måste ju va ren o fin när man kommer till sjukhuset ju =)




Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad är det för nå slags jobb då kusin? =)

2007-05-08 @ 17:07:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0