söndagkväll!




Ja nu sitter jag här, alldeles på tok för sent, och bloggar. Skönt att göra korta uppdateringar istället för lååånga som man knappt orkar läsa.

Jaja, Idag gjorde jag äntligen mina fyllda lövbiffar, och Martin vart alldeles i extas när han smakade dem, det var det godaste han ätit på hur länge som helst påstod han, själv var jag inte lika entusiastisk, visst var det gott, men kanske inte SÅ gott som han påstod.

Efter middagen begav vi oss till Björn, Veronika, Erik och Elias. Erik kom ju hit i förmiddags, och då var inte Martin hemma, så jag lovade att vi skulle hälsa på i kväll. Han blev så glad så glad, vi fikade massa goda kakor, sen satt jag och veronika och diskuterade postorderkataloger, kläder och vikt. Samt massa annat skojj! sen ville Erik leka med bilar, så det var bäst att göra som han sa.. han är lite utav en chef faktiskt, en otroligt gullig liten blond chef, men söta små lockar i nacken =) Eriks ord är lag.. vill han gärna tro själv. Dock är det inte alltid så, och då blir det lite grin.. Barn... =) Kan knappt vänta tills jag får egnA! Hihi...



Vi gick sedan ut, och Erik och jag plockade gräslök som vi sedan åt, sittandes på en stor sten =)
Sen kl. 20.30 for vi därifrån, till Birsta där Martin m.fl har replokal, för min käre sambo hade lyckats glömma sin mobil där! När vi kom hem hade Rambo blovit dålig i magen och bajsat lösbajs på golvet, stackarn! Misstänker att det är det förbannade älgbenet han far omkring och drar på som inte är bra för hans lilla mage!

var bara att svabba golvet!! Sen såg vi det som var kvar av Wallander, stolthet och fördom, samt någon till film som jag inte minns vad den hette. Och nu ligger Martin och sover och jag ska gå in och beställa en klänning och en kjol från Haléns och kanske josefsons. Måste som sagt ha lite somriga kläder till Sweden Rock!

Nu ska jag sluta skriva!
Adjöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0