Slödag


Trött och Seg
Imorse kom jag hem vid 5 tiden, då åt jag lite tjockpannkaka som fanns i kylen sen Martin lagade mat igår.. var så sjukt hungrig när jag kom hem! Sen gick jag och la mig och sov, somnade nog runt 6.oo sov till 11.oo, släppte ut vovvarna, sen gick jag och la mig igen och sov till 13.45 =) Tänkte först kliva upp då jag vaknade vid 11, men kroppen var alldeles slö, och jag orkade knappt stå upp, så jag la mig igen!

Luddes + mamma + humör
När jag fått på mig kläder och rastat hundarna kom Martin hem och vi for till Luddes i vattjom, mötte upp mamma där, och hon bjöd på mat * m u m s * Så nu har jag dåligt samvete över DET!! Sen for vi hem till mamma och jag hjälpte henne med datorn lite, men till slut var vi så osams så Martin och jag åkte hem igen.. Jag har varit retlig hela dagen, snäste till Martin bara att han skulle låsa upp bilen, men jag kom på mig själv på en gång och bad om ursäkt... misstänker att det är för att jag var vaken hela natten...! Normalt e jag inte FULLT så bitchig =)

Stackarn
Martin tog och somnade 20.50 han! Jag väckte ju den stackarn kl. 02.40 imorse, och då kunde han inte somna om så han for till jobbet då... =) Det var så att jag behövde lite pengar, så han fick sätta in pengar på mitt konto. (till Diesel)

Ont
Jag har fått så ont i kroppen nu till kvällen. Det var rätt så hårt att bära in alla förbaskade kartonger i bilen igårkväll när jag lastade i Örebro.. Skulle tro att det var runt en 200-350 paket stora och små, tunga och lätta, som skulle bäras in i bilen och staplas nästan upp till taken * p u h * Nu börjar det kännas i axlar och armar....

Trött
Nä, nu ska jag nog gå och lägga mig jag också! äR HELT BORTA I HUVUDET...! <-- Ja ni ser... till och med Caps Lock lyckas jag få i =)

Aja... Godnatt med er

Kommentarer
Postat av: Nudel

DUUUH! Igår på personalfesten sa en arbetskollega ordet FLODGROD!!! Visste inte riktigt hur jag skulle reagera då jag hörde det. Jag fnissade lite för mig själv i alla fall.
.
Hon vi var hos har en KLOgroda i ett akvarium. Skitful sak..

2007-05-27 @ 00:04:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0