På bättringsvägen


Snart frisk
Idag har äntligen dimman lättat!  * p u u h * Jag har mått riktigt PISS, men det verkar vara en snabbt övergående förkylning =)
Nu vill jag bara hemifrån, det känns som att sjukdom har invaderat huset, och jag måste vädra ut den, eller åtminstone åka bort en sväng =)


Korvar
Idag har Rambo ÄNTLIGEN börjat bajsa i "korvform" stora, hårda...  äckligt kanske ni tycker.. men jag är så glad att han inte är lös längre, var orolig att jag var tvungen att åka till vetrinären med honom! Inte normalt att bajsa löst så länge som han har gjort, men förmodligen berodde det på det alldeles för snabba foderbytet! (hoppas jag iallafall) nu ska jag ju inte ta ut något i förskott, det finns inget som säger att nästa gång han bajsar inte kommer att vara löst.. så jag HOPPAS verkligen på att det håller i sig!


Cissi + klippa sig
Cissi har klippt sig, och det blev skitsnyggt!
Jag vill också klippa mig, är så less på mitt råttbo till hår nu! Har ju ingen frisyr längre, jag vill ha det ungefär som när jag kom hem från USA, en lugg, och väldigt uppklippt (jag har nämligen väldigt tjockt hår, så när sommaren kommer är det väldigt skönt att tunna ut och klippa upp det lite)
Jaja.. får se när det blir, hoppas iallafall att Carro kan klippa mig =)

Dyngiga jag
Ja.. dyngiga jag skall bege mig in till duschen nu, duscha bort förkylningen. Brukar kännas så mycket bättre när man duschat, sminkat sig och satt på sig KLÄDER (har gått runt i nattlinne i två dagar nu)

Så Adjöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0