Ny rolig "lista"

Denna hittade jag i min systers blogg, hon hade skitroliga svar, men då jag mest har lite udda musik kanske inte mina blir lika roliga, men vi gör ett försök =)

(Förresten gick det skitbra hos vetrinären, inga fel på honom)

1.Sätt din musikspelare på shuffle
2. Tryck nästa för varje fråga
3. Använd titeln på sången som svar även om det är helt konstigt.
INGET FUSK!

(jag skriver med artisten också, för risken e stor att ni aldrig hört talas om titeln på flera av låtarna)

1. Hur mår du idag?
Gretchen Wilson - Homewrecker

2. Kommer du komma långt i livet?
Phenomena - Dance with the devil

3. Den här låten kommer något speciellt hända till.
Charlotte Church & Josh Groban - The Paryer

4. Kommer du att gifta dig?
Hank Williams m fl. - That´s how they do it in dixie

5. Vilken är ditt livs temasång?
Gretchen Wilson - Pocahontas Proud  (Den här stämmer liiite på mig iallafall, om man byter ut pocahontas till Huljen, haha)

6. Vilken är ditt livs historia?
Kris Kristofferson - Sunday Morning Coming Down (haha... )

7. Den här låten är din favorit låt.
Kelly Pickler - Small Town Girl

8. Hur kan du fortsätta i livet?
Toby Keith - You ain´t much fun since i quit drinkin´

9. Den här låten kopplar man med dig.
Leonard Cohen - Halleluja  (Hahah, hur ska man toka det va?)

10. Den här låten har du på din mp3 bara för att en annan säger att den är bra.
Sheryl Crowe&Kid Rock - Pictures (stämmer absolut inte, denna e min nästan favvolåt)

11. Vad kommer hända nästa vecka?
Kenny Rogers - The Gambler  (Antar att jag ska börja spela, spännande)

12. Vilken sång beskriver dig bäst?
Dolly Parton - Me and Bobby McGee

13. Hur går ditt liv?
hank Williams Sr - I am a man of constant sorrow       (verkar ju gå jävligt bra du)

14. Vilken sång kommer spelas på din begravning?
The Highwaymen - Born and raised in black and white

15. Hur ser världen på dig?
Johnny Cash - Ghost riders in the sky

16. Kommer du att ha ett lyckligt liv?
Toby Keith & Willie Nelson - Beer for my horses (Om inte annat får hästarna det)

17. Vad tänker dina vänner om dig egentligen?
Johnny Cash & Willie Nelson - I gotta get drunk  (kanske ska se över min bekantskapskrets, hihi)

18. Vilken sång beskriver den person du är attraherad av?
Jeff Buckley - Halleluja   (Nja, kan väl inte riktigt påstå att den låten påminner mig om Martin direkt)

19. Vad skulle du vilja säga till den nästa generationen?
Gretchen Wilson - Holdin´ You

21. Trånar människor efter dig i hemlighet?
Toby Keith - American Soldier

23. Kommer du att få barn?
Hank Williams Jr - We are young country

24. Till vilken låt kommer du vara intim till nästa gång?
John Cale - Halleluja (jo jag vet att jag har samma låt med trehundra olika artister, men jag tycker den e så bra)

25.  Vilken låt kommer spelas på ditt bröllop?
Trace Adkins - Honky Tonk Badonka Donk

26. Den här låten kopplar du till en speciell person.
Gretchen Wilson - California Girls


Jaja, mina svar blev inte lika roliga som syrrans, kanske skulle ha lagt in ALLA mina låtar i spellistan, inte bara mina favoriter, men men, gjort e gjort =)

Så nu vill jag att ni lägger upp samma (med era svar såklart) på era bloggar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0