Kan ej kommentera

ARG
Jag blir så less, jag vill ju kommentera en massa inlägg, men allas bloggar verkar tro att jag försöker spamma, vilket jag inte gör, jag svär inte ens. Man ska ju skriva in några siffror + bokstäver som finns i en bild, problemet är bara att min blogg blir konstig JÄMT.. Så jag KAN EJ SE bilder.. så jag kan inte skriva in de där siffrorna, därmed ej kommentera någons blogg...!

Carro: Indiankvinnan var jättefin, jag har också alltid faschinerats av indianer, ville vara en när jag var liten!
(det var den enda kommentaren jag kom på just nu, haha) Får skriva kommentarer i MINA inlägg hädanefter!

Jobbat
Idag jobbade jag 12-21 fast jag fick gå hem 20.20 =) Fanns ändå inget att göra!
Och imorgon kör jag till Örebro! Åt Budbilen. . . Sticker vid 15-16 och kommer hem en sådär 12 timmar senare... Blir mycket OB.. Weiii, pengar är mycket välkomna!

Jag känner inte att jag direkt har någonting att skriva om.. Sorry!!!

Kommentarer
Postat av: Nudel

Frö mig blri dte oxå spam. Fasst jag kan ju skriva in siffrorna/bokstäverna =P

2007-05-23 @ 22:55:15
Postat av: Mia

SPAM även för mig!
Jag fattar inte varför?!?!?!
Men så är jag ju blond också. tihii...
Det är så jädrans irriterande. Med spam alltså, inte att vara blond och korkad. =)

2007-05-26 @ 19:45:51
URL: http://woodland.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0