Jobbat + bilder



Bildserie nr.1

 Martin På Linneas Gunga              Hos Mamma förra helgen

 Rambo hemma hos mamma       Rocky och Rambo hemma

 Rambo myser                            dålig bild, tagen i mörker
                                                                                                                                           
                                                                                                                                                                                            
Bildserie nr.2

Efter att vi varit hos Carro och Daniel för nån helg sedan tog jag och klippte Martins hår ju, direkt när vi kom hem på natten... här är resultatet, lägger in lite före och efter bilder....
       
             FÖRE                                         FÖRE
                     Första bilden e tagen här hemma,
                                                                                          andra hos Carro och Daniel

    UNDER TIDEN                         UNDER TIDEN
                     Martin blev nästan grinfärdig
                                                                                           när han såg allt hår =)
       
          EFTER                                       EFTER
                    Han blev rätt missnöjd med
                                                                                         resultatet till en början. Men nu 
                                                                                         e han nöjd och tycker det e skönt
                                                                                        att det är så kort.




Bildserie nr.3


Jag åkte ju som bekant till Örebro förra veckan, och framåt småtimmarna blev jag såp trött, så jag var tvungen att hitta sätt att hålla mig vaken.. ett sätt blev att ta meningslösa kort. Här har ni resultatet:...

 Klockan är 00.35 typ         och då är det så här mörkt ute
 

 Nu är klockan ca 02.32     och äntligen börjar det ljusna

 Jag är dock svintrött          Äntligen i min bil på väg hem... ZZzzz



Jobbat lite o så


ja, och idag har jag varit med budbilen till Hammarstrand, inte så avancerat, men tillräckligt för mig att bli förvirrad.. jag blir så lätt det.. :) Massa ställen man skall stanna för att lasta eller lossa saker på, hhm.. ja.. vi får se hur det går.. BRA hoppas jag iallafall, då jag skall köra själv imorgon och på onsdag, ska egentligen köra till Örebro på torsdag natt igen, men jag har vikariemöte på torpsro på eftermiddagen, så jag fick dessvärre avböja, tror att Ulf skulle köra den turen istället för mig.

Fjongstock
Ja Fjongstock närmar sig med bestämda steg! Vi var där och hjälpte till lite i Lördags, Martin körde grävare och jag var mest i vägen.. haha nejdå, jag hjälpte till att bära staket och stora svarta gummiklumpar som staketen skall stå i, vi kom väldans långt på kort tid, men det var måånga där som hjälpte till.
Sen fanns den inga fler gummiklumpar, så vi fick sluta. Skulle tydligen komma fler idag + mer staket, men det har det inte gjort, IMORGON skulle det bli sa dem ikväll då jag var där. Stannade till där när jag var på väg hem från jobbet, dem höll på att sätta för presenningar för staketen, för att hålla tjyvtittare borta =) Jag hjälpte till med en halv sak typ, sen for jag hem å åt, var såå hungrig =)

jag tycker det är jätteroligt att vara där o grejja, synd att jag jobbar i stort sett hela veckan och inte kommer kunna vara där så mycket, men det är så himla roligt att vara ute o hålla på! Hoppas att dem kanske är där imorgonkväll när jag kommer hem från jobbet, då kan man stanna till där igen!!

                                                          1 år  
Denna veckan var det ett år sedan jag for hem från USA, misstänker att det kan ha varit idag (den 28:e alltså) men jag är osäker, var nog faktiskt den 29:e när jag tänker efter.. det var så roligt och mysigt att komma hem, då var fjongstocks förberedelserna i full fart och att träffa alla gamla kompisar var helt underbart efter ett års vistelse i USA. Sen typ 2.5 månader senare träffade jag Martin, det har varit ett bra år måste jag säga.. trots ekonomiska motgångar mm.. jag skulle inte ändra på nånting.. (inte mycket iallafall)

                                                   Natti Natti
Nu ska jag gå och lägga mig bredvis min extremt snarkande sambo! Så godnatt med er!!!


                                     image125




Kommentarer
Postat av: Veronica

Coolt :]
Jag har vare in här o kikat in några ggr jag me, så nu vet du det å. Tihi.

2007-05-31 @ 00:22:04
URL: http://ceekay.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0