Inget bajs?


Bajsprat
Rambo har bara bajsat två gånger idag, och det var imorse, innan jag ens stigit upp (hihi) Han fick visserligen inte första målet mat idag, ville ha han lite fastande innan jag började riskuren, egentligen skulle han fasta en hel dag, men han är så tanig redan min lilla bebis, så jag hade inte hjärta att låta honom vara helt utan! Hur som helst har han inte bajsat någonting sen imorse, vilket bekymrar mig lite, men förmodligen var han så himla tom i magen efter gårdagens diarré, så det tar ett tag innan riset han fått idag har jobbat sig genom tarmsystemet.

Jobba
Nu har jag fått mer instruktioner ang. jobbet på Onsdag! Vi skall träffas kl. 12.30 i Världshusbacken, vet dock inte vart det är, men det ordnar sig säkert =) Känner mig väldigt omotiverad dock, det verkar bli någon slags dörrknackning, och det är jag inte alls förtjust i!

Vänt på dygnet lite
Jo jag "råkade" ju sitta uppe vid datorn till klockan 04.oo imorse, satt och läste alla bloggar som jag missat över helgen, och så fastnade jag på min hundsida, var massa spännande nya trådar, fick en chock när jag kollade på klockan och såg att den var 02.30 (till mitt försvar gick vi inte upp till sovrummet förrän kl 12.30) sen sa det bara poff så var kl. FYRA, jag blev alldeles paff =) Gick då ut med Rambo som vaknade till, han bajsade massa lösbajs, kissade lite sen gick vi in igen! Och som ett resultat av mitt nattsuddande sov jag till klockan 11.45 idag! Blev alldeles fel, svettades som en gris när jag vaknade, mådde lite illa och kände mig helt förstörd i huvet! Man ska inte sova så länge på vardagarna, blir så fel då!

Tvagning
Jag måste duscha, har planerat en dusch ända sen jag vaknade alldeles för sent idag, men ännu har det inte blivit av, skulle duscha innan jag for på ica förut, men så flög klockan iväg alldeles för snabbt, så jag han bara åka på ica utan dusch! Men nu har jag ställt larm på klockan.. så 00.oo ringer den, och då får jag helt enkelt avbryta mitt frenetiska surfande och ta mig den försenade duschen... Jag kom just på att jag har tvätt i maskinen som måste hängas.. det är fan ingen ordning på mig. jag får dåligt samvete!! Blä
Jag insåg att jag skrev dusch alldeles för många gånger, och bara för att påpeka det lite extra så skrev jag dem i
fet stil =)

Nu ska jag avsluta detta inlägg.... adjöss!!!!

Kommentarer
Postat av: Nudel

Män gå och duscha med dig DYNGHÖG!!

2007-05-15 @ 00:07:42
URL: http://nudlan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0