Hummus...

Kom inte på någon rubrik så jag tog det första ordet jag hörde på tv:n.. det blev Hummus =)

Fränsta
Jag var ju till Fränsta idag och fick mitt schema inför sommaren, var inte den 2:a jag skulle börja, utan den 16:e.. men men.. Jag är iallafall jättenöjd med både arbetsplatsen och schemat. Det var verkligen jättemysigt där inne, öppet, ljust, fräscht, massor av blommor.. =) Kommer nog trivas alldeles utmärkt!
Jag fick väldigt varierande tider, ibland börjar jag 07.00, ibland, 12 och ibland 15! Skönt!
Blev även 3 helger, lördagar och söndagar, men tre helger av 6 e inte så farligt, tänk bara på pengarna.. OB =)

Ljunga
Efter Fränsta fick jag fara till Ljungaverk till Kattis (hennes arbete) och hämta min mobiltelefon, som jag så duktigt glömde i bilen hennes igårkväll. Satt och pratade med henne ett tag!

Torsdag
Torsdag betyder pannkaka, och det år vi idag! Med grädde och jordgubbar, jag åt inte så mycket grädde dock, försöker ju banta ner mig nu innan Sweden Rock.
Tog en promenad runt tjärnberget imorse, gick bra trots att jag inte hade någon musik, men liite tråkigare blev det allt. Imorgon blir det nog ingen promenad, om jag inte stiger upp tiiidigt vill säga. För kvart över åtta måste jag åka hemifrån, lämna hundarna hemma hos mamma och sen åka till staden för att arbeta. Ska ju dela ut brochyrer om K-Rauta! (och träffa Martin Timell förståss, thihi)
Vet inte om jag skrev det tidigare, men jag fick ju ett till jobb nästa onsdag, ska dela ut nånting i ett villaområde,haha, det kan bli bli pinsamt. men det skiter jag i. det ger betalt iallafall, och pengar är någonting jag är helt utan för tillfället.

Aja... Hejdå!


Kommentarer
Postat av: Nudel

Kusin, du gör fan allt för pengar! Kom hit och städa vårat förråd vettjah! *viftar med kosing* ;D

2007-05-11 @ 00:12:14
URL: http://nudlan.blogg.se
Postat av: Nudel

Mään duuh! Var håller du hus? Vad ska jag läsa nu ikväll då inte du har uppdaterat då? Nu kommer jag sova RIKTIGT DÅLIGT bara därför oxå ;[

2007-05-12 @ 00:25:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0