Hemma igen

  • Svar på tal

Malin:
Hundar ska inte äta ost för det förstör luktsinnet om dom ska jaga och spåra, men annars ska det inte va nåt problem ! Inte så att dom dör av det ;)


Svar: Ja då förstår jag! Men lite knepigt att dem använder det då vid träningar, för det var flera som skrev att dem använder det i "spåret" osv. ja inte vet jag! Rambo gillar falukorv han, så mycket vet jag =)

Anna Sjölander:

Hej Ellie! Hittade din blogg här ja =) Vilken söt bebis ni har skaffat!! Man blir lite avis. Jag är sugen på skaffa en sankt bernhard. Kul å läsa din blogg. Ha det gott å hälsa sambon. Kramar

Svar: Heej =) Har inte du någon blogg då? Jag har inte så många att läsa, vill ha fler! Ja visst är han söt, jag ville också ha en sankt bernhard, har alltid velat ha en sån, men Martin har alltid velat ha en Berner Sennen, och då dem är rätt så lika varandra så gick jag med på en Berner! Jag älskar stoora hundar!




Hurtbulle
Nu är jag tillbaka efter min promenad, den började lite tokigt, jag och Rocky började gå åt det håll vi alltid går, men katten följde med. Och han vägrade att gå tillbaka, när vi hade gått 1km vart jag less, vill inte att katten ska vara så långt bort, så vi vände, tänkte gå hem med katten och sen gå runt tjärnberget fast åt andra hållet, men katten vart så slut av allt springande, så tillslut la han sig mitt i vägen och flåsade som en hund, hihi han var så söt Ozzypojken, lilltungan han hängde o slängde som på Rocky, hihi, så jag bar honom halva vägen hem, han protesterade inte ens, men sen ville han ner och springa lite till. Men även nu vart han för trött, så han la sig och tog igen sig ett tag, då ser han plötsligt en farbror som kommer och går emot oss, och han lägger sig i attackställning mitt i vägen, så jag skyndar mig att ta upp honom i famnen, och då farbrorn passerar sa han: är katten din rädd för mig? höhöhö..
-Njä, jag tror snarare han var på väg att hoppa på dig, han är lite folkilsk förstår du
-Åh... Okej.. Hejdå
Hahaha.. kunde nästan inte hålla mig för skratt!
Jaja.. nog om det, sen gick vi iallafall runt tjärnberget + dem två kilometrarna som vi gick först, så det blev en rejäl promenad, känns jättebra! Och jag ser fram emot att promenera ikväll, vet dock inte om Rocky kommer orka följa med, han vart lite väl flåsig nu!


Kommentarer
Postat av: Anna S

Jo jag har en blogg. Men skriver inte så ofta. Eller jag är nog en periodare på den fronten. Ska försöka skärpa mej nu. Bara jag får kommentarer så =)
kram
http://lakelanders.blogspot.com/

2007-05-04 @ 18:01:45
URL: http://lakelanders.blogspot.com/
Postat av: Malin

Ah mjukost är kanske bättre då !! :D

2007-05-04 @ 19:21:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0