glömde en massa


Sinnesförvirring
Jag skrev ju alldeles nyss ett inlägg men det känns som jag glömde att ta upp några saker.
Igårkväll efter desperate houswives, fick jag för mig att jag ska möblera om i vardagsrummet, så jag tömde ur ena bokhylla, satte in alla dem böckerna i den enda bokhyllan som vart kvar, städade ur en massa skit som inte ska vara i en bokhylla! Sen fick jag för mig att den fruktansvärt fula tavlan som föreställer vårt hus, som sitter påväggen enkomt för att dölja en ful grejj som är där, äntligen skall bort! Jag ersatte den med Elvis =)


image67 Denna Ersattes

image68 Av Denna =)

image69 
Det kliar i bebisens tänder, så han gnager på sig själv lite!


Jaja, det var väl allt för nu =)



Kommentarer
Postat av: Anna S

Va kul att du fått så många jobberbjudanden! Det löser sej nog sa katten som sket i vasken. ha ha

2007-05-09 @ 13:30:42
URL: http://lakelanders.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0