Frysen

Uffa vad jag fryser!..

Kläder
Är säkert bara typ 18 grader här inne... * B r r *

Jag har precis beställt lite kläder, en klänning, ett par shorts, två par leggins, en kjol! Ville beställa gardiner också, men jag insåg att jag har redan spenderat på tok för mycket pengar. Har förmodligen inte råd med det jag beställt redan!

Dålig i lillmagen
Min lilla bebis Rambo är jättedålig i magen, det bara sprutar ur honom, stackarn!
 Så han har inte fått något att äta på hela dagen (fram till nu) Men nu skall han få lite ris, ska få äta enbart ris i ett par dagar! Sen ska jag succsesivt lägga i mer och mer foder i riset, så ska vi se om det är fodret eller älgskonken har har diarré av! Hoppas på skonken, för jag är väldigt nöjd med fodret i övrigt!!! 

Till Mamma?
Funderar på att kanske åka till mamma sen! Sitta här hemma och bara uggla lockar inte särskillt mycket. Men först måste jag elda så jag får lite varmvatten (och värme) o ta mig en vaaarm dusch, kanske till och med ett bad.. eller nej, det orkar jag inte, får bli en dusch!

Pinka
Nu ska jag gå ut med lillbebisen så han får pinka!

Adjöss





 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0