Friskvård



Ja herrejistanes. Idag har jag äntligen tagit tag i mina problem och gick ut och gick! Det kändes riktigt skönt, dock värkte mina benhinnor till tusen och jag fick ta pauser titt som tätt, vilket inte var särskillt svårt, då Rocky stannade och sket 3 ggr och kissade ca 1577ggr. Rambo fick stanna hemma, måste ensamtränas. Det gick superbra, han hade legat och gnagt på sitt ben och mest sovit tror jag! Inga uppätna skor (han är instängd i hallen när han är ensam) eller olyckor av något slag.

Imorgon skall jag nog träffa Ninna, som jag umgicks med i Florida under min tid som au-pair där. Hon skall till sundsvall genom jobbet, och vi skall som sagt träffas imorgon kväll!

Jag skall även ut och gå imorgon, jag skall ut och gå VARJE DAG nu fram till Sweden Rock, vi får se hur länge det löftet står sig. Förmodligen fram till helgen, eller kanske inte ens så länge, men jag skall verkligen göra mitt bästa, för det är VARMT på Sweden Rock, och jag vill inte känna mig som en jävla val där, plus att jag vill kunna ha kjol och linne, och i nuläget tar jag INTE på mig en kjol, det för att värna om mina medmänniskor.

Nej, nu ska jag gå och lägga mig i sängen och kolla på tv tills jag somnar (hårt liv va?)

Godnatt och goodbye



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0