En TILL lista

Vad heter du? Anna Olivia Ellenor Söderberg

Var bor du? Stöde

Trivs du där?
 Alldeles ypperligt

Brukar du läsa horoskop?
 Ja det händer

Festar du mycket?
 Nej det är långt mellan gångerna nuförtiden

Sprit, cider, vin eller öl?
Öl och Cider

Brukar du bli för full?
 Brukar inte bli det, men nån gång har det väl hänt

Äger du ett busskort?
Nopp

Vad åt du till frukost?
 Flingor m. mjölk och en smörgås

Har du haft sex idag?
Nej tyvärr =)

Nästa mål i ditt liv? Skaffa jobb

Hur svarar du i mobilen? -Hallå (om jag vet vem det är) annars svarar jag -Ellenor

Antal timmar sömn inatt?
6

Sov du ensam?
Nej det är en lyx man har som sambo, att man sover aldrig (nästan aldrig) ensam

Din hobby?
Mina djur

Vad är det för veckodag:
Fredag

Vad åt du senast?
Flingor och macka

Vem fick du sms av senast?
Jonas

Vem ringde dig senast?
Ninna

Godaste ölen du druckit?
 En heineken i grekland, den var godast just för att jag var så sjukt törstig, och det var sjuuukt varmt, så fick jag en iskall heineken, det var det godaste jag druckit i ölväg =)

Vilka hårfärger har du haft?
  Alla nyanser av Blondt, femtioelva olika brunfärger, osså lite rödaktigt

Vad såg du senast på TV?
Lilla sjöjungfrun när jag åt frukost

Vad läser du för bok just nu?
Box 21

Längd?
1,63

Skostorlek?
36

Hårfärg?
Brunt

Önskar du att du bodde någon annanstans?
Nej

Vilken parfym använder du?
Hugo Boss - Deep Red, Britney Spears (första parfymen hennes) osså en maaassa fler, jag tycker om att variera mig.

Vilka skor använder du?
gympadojjor

Dagens klädsel?
träningsbyxor, linne, huvtröja med dragkedja (ska ut o gå ju)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0