En lista

1. Kan du fixa en punktering och byta torkarblad själv?
Jadå, nemas problemas =)

2. Hur äter du ett äpple?
Jag skär av bitar med kniv och äter dem.

3. Är du rädd för små svarta kryp med många ben?
Ja fy fabian

4. Big Brother eller Sportnytt?
Testbild.. njä, men av två onda ting skulle jag hellre välja BB

5. Rent spontant, om du får välja en present till dig själv, vad skulle det bli då?
Fick jag väla en present skulle det bli kläder och smycket (fick jag välja en mer orealistisk present skulle det bli ett större hus)

6. Är du mörkrädd?
Ja sjukligt.!

7. Resmål som fascinerar?
Amerika

8. Ditt senaste telefonsamtal?
Det var med Ninna, som ringde och frågade om vägbeskrivning

9. Om du får välja en artist som kommer och spelar för dig på din födelsedag,
Gretchen Wilson, Elvis och Dolly Parton m.fl.

10. Förrätt eller efterrätt?
Svårt att säga, men jag går nog på förrätt

11. Bästa stunden på dagen?
Kvällen

12. Tre saker du alltid har med dig?

Mobil, nycklar, en känsla av förvirring

13. E-post eller snigelpost?

Ärligt talar föredrar jag snigelpost, känns mer personligt så.

14. Den senaste komplimangen du fick?

Var nog någonting Martin sa, kan bara inte komma på vad, han sa visserligen imorse att jag var mjuk å go, men det sa han bara för att jag just hade sagt samma sak till han, och det tog han som en förolämpning, jag förklarade då för honom att det var menat som en komplimang, så då sa ahn det till mig, jag är dock osäker i vilket syfter han sa det till mig ; )

15. Senaste gången någon skällde på dig?
Det var imorse det när jag låg och pillrade Martin på armen och på magen.. -LÅT MIG VAAA!! jAG VILL SOOVA!!! Så lät det då =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0