bilder

Här kommer lite bilder från idag och nån gammal bild också! Just nu är min blogg jättekonstig och JAG ser inte bilderna, så min käre kusin har hjälpt till att spara dem i min blogg, jag lägger bara till texten nu! Såå, funkar allt bättre imorgon så fixar jag beskrivningar till dem då =)

Uppdatering
Ja nu verkar det funka helt plötsligt (2 minuter senare) knäppa knäppa dator, jag blir galen på den snart!

Så här kommer lite beskrivningar:

 Rambo äter gräs =) Någonting han roar sig med dagligen

 Är inte mina pojkar vackra så säg =)

 Rambo sitter fint i köket

 Om jag sitter så här fint, får jag godis då?

 Self portrait =) (i Martins målartröja)

  Ligger så duktigt så

 Flås-Flås

 En gammal bild på min otroligt vackra kisse Ozzy

 ett till självporträtt... EGO!! =)

image93 

Såhär brukar det bli när jag försöker lägga upp bilder... BOOM så finns där 50 nya internet explorer sidor... jag hann inte printa medans det var 50 (för helt plötsligt försvinner alla) men jag printade vid 38... dumma dumma dator!!!! (inser just att det inte går att avläsa vad som står, men jag försäkrar er mina vänner, det står 38 Internet Explorer)

Jaja. det var alla bilder för denna gången... har några fler, men jag vill inte trötta ut kusin min alldeles för mycket ; )

Kommentarer
Postat av: Nudel

Rocky ser URTVÄTTAD ut jämfört med Rambo då man ser dom tillsammans. Hi hi =)

2007-05-18 @ 01:00:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0