2kg


Vikten
Ja, jag skrev ju för några dagar sedan att jag hade gått ner 2 kg.. men dagen efter visade det sig att det bara var 1 kg jag hade gått ner, men NU har jag gått ner 2 kg =) Äntligen, misstänker dock att förkylningen har haft lite att göra med det, men å andra sidan har jag ätit nästan normalt, trots att jag varit dålig.. Jaja.. jag är glad iallafall! visserligen känns 2 kg väldigt lite med tanke på hur mycket jag skulle behöva tappa.. men så länge det går åt rätt håll så....!!


Tvätt
Jag har tvättat tre maskiner idag! Alltså, inte tremaskiner, men jag har tvättat tre maskiner med tvätt =) Vi har nämligen en tvätthög som håller på att tränga oss ur huset.. Tyvärr blir denna den sista, då jag saknar mer plats att hänga på... eller, vänta nu lite, vi har ju faktiskt en lina ute också, den behöver visserligen tvättas, men den är "halv" duglig att hänga på =) Räcker ju bra till ett par lakan, eller tre! Skulle behöva klädnypor bara... Hhm, måste införskaffa!!!


Sminka
Nu har jag ÄNTLIGEN duschat, kändes som om jag tvättade bort 3kg smuts, men det gjorde jag uppenbarligen inte, för jag vägde mig efteråt =( Däremot känner jag mig väldigt mycket renare, fräschare och liiite friskare =) Nu är det bara halsen och huvudet som känns lite jobbiga, men tills imorgon bör jag vara helt bra om jag bara tar det lugnt idag!
Men jag sminkade mig iallafall, trots att jag bara ska vara hemma, man känner sig mycket bättre då på något vis, plus att jag tycker att det är barnsligt roligt =)


Dåligt Samvete
Jag har så attans dåligt samvete för att jag inte är ute med hundarna oftare/längre, men nu när jag är sjuk orkar jag helt enkelt inte, men det märks väl att Rambo behöver en lite längre promenad än vad han får i dagsläget. Får börja ta med honom också på våra längre promenader, han växer ju som ogräs den lille pojken!


Nu ska jag gå ner och äta lite fil och flingor, härlig middag =) (har ingen ork att göra någon mat)

(Jag har försökt lägga upp bilder, men av någon anledning går det inte, får försöka lägga upp senare då!)

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Grattis till viktnedgången!!

2007-05-17 @ 20:44:40
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: Carro

Har ni två hundar??
Kul blogg! Alltid lika roligt att läsa andras!!
kram

2007-05-17 @ 22:02:22
URL: http://carolinehulinder.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0