Te, kakor och spöken

Jag dricker just nu te, äter EN nybakt kaka (Martin fyller ju år imorgon så jag har bakat hallongrottor, var tvungen att smaka en) och pratar med min käre kusin, jag försöker lära henne hur blogg.se funkar, vilket inte är alldeles lätt, eftersom jag inte riktigt fattar själv än =) Hihi...

Martin slutar nog snart, måste ner och röja undan alla spår från kakbaket innan han kommer, det ska bli en överaskning imorgon, dock vet jag inte om det blir en särskillt trevlig överaskning, för kakorna vart ingen vacker syn direkt, men dem smakar gott som tur e =)

Idag har jag varit i Timrå på TTC för första gången sen jag slutade där, Två personer som gick i min grupp gick fortfarande kvar där, inte särskillt överaskande faktiskt, hahaha!
dem skulle skriva på lite papper så jag får nå pengar för dem dagar jag gick där i feb.

jag lägger upp två bilder på en av mina missbildade kakor, men kom ihåg, det är insidan som räknas, hahahah!!! Kastar även in en liten bild på Ozzy, bara för att han e så söt =)
image11image12
image10


  

Kommentarer
Postat av: Nudlan

Men fyfan! Vilka hemska kakor =]

2007-03-20 @ 00:29:33
Postat av: sofie

Kakorna ser jätte goda ut! Hälsa Martin grattis på hans födelsedag! Kram

2007-03-20 @ 11:36:36
Postat av: Petra

Åh vad gullig kissen är, vilken skönhet :)Kakorna ser inte helt fel ut heller, mums!

2007-03-20 @ 12:29:03
URL: http://fantasybamse.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0