Stugan

Gud så jag längtar till stugan nu!

Jag skulle egentligen ha jobbat idag mellan 7.30-19.30 men jag jobbade bara mellan 7.30-12.00 Kvinnan ifråga blev nämligen dålig, så mina nerver klarade inte av att vara kvar tyvärr =(
   Och på grund av detta så har jag nu ringt vårdcentralen så jag får komma dit, dem i sin tur får ge mig en remiss till sjukhuset så jag äntligen, efter allt för många år, skall få gå o prata med nån om min fobi, eller fobier! Ska bli riktigt skönt, men än har jag inte fått nån tid, så vi ska inte ta ut nåt i förskott.

Fint väder är det idag iallafall, man kan inte INTE vara på bra humör. Solen är nog bästa terapin ändå =)
Nej, nu ska jag ringa till Kattis och se hur det går för dem på sjön!

Ajöss


image18 Åh... *trånar*


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0