Stress Stress Stress

Som ni kanske förstår av rubriken e jag stressad *suck* som vanligt alltså =) ska ju snart iväg o lära mig tappa.
Nu till en helt annan sak, igår trodde jag att jag var tvungen att ta kissen min till vetrinären, Rocky satte sig nämligen på honom, och efter det gick det inte ens att ta i honom utan att han skrek för livet, han kunde inte ens hoppa upp i soffan, jag vart ju givetvis jätteorolig och ville ringa jourhavande vetrinär med detsamma, men martin övertalade mig att vänta, trots allt åt han och drack, och han gjorde tappra försök att busa =) Hur som helt så verkar han vara helt återställd nu, men nu måste jag hålla koll så inte min korpulenta hund sätter sig på bebisen igen =) 

   Nu måste jag åka..
image5 <-- Några veckor sen, men ack så söt =)

Kommentarer
Postat av: sofie

Åh så söt kisse misse, den från brorsan va?! Hoppas det har gått bra idag! Kram**

2007-03-15 @ 17:56:10
Postat av: Nudel

HA HA! Dumma hund! Inte sitta på kisse! =[

2007-03-22 @ 00:12:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0