Städdag


Idag MÅSTE jag städa, för nu ser det baske mig förjävligt ut här. Jag började sortera massa tvätt igår, så nu ligger det tvätthögar på hela övervåningen och väntar på att bli tvättade. Har redan kastat i en maskin, problemet är bara det att det inte finns tillräckligt med utrymme att hänga tvätt på, men med lite tur kan jag nog köra 3 maskiner idag! Sen MÅSTE jag putsa fönstren idag, skulle ju göra det igår, men så kom jag visst på andra tankar



 

Jag ska:

* Tvätta
* Diska
* Putsa fönster
* Dammsuga
* Skura golv
* Damma
* Plocka undan massa jävla skrot som ligger överallt
* Packa saker som ska med tilll stugan

Och nu måste jag sätta igång, annars blir det aldrig av!

image22image23image24Så vacker, så vacker!

Kommentarer
Postat av: nudel

Mäh! Är du uppe med tuppen eller? Värsta tidigt. Visserligen var jag själv uppe strax före 9 men det är ju för att jag måste lämna Oscar på dagis. Hade jag varit ledig och inte haft barn hade jag nog sovit till minst 11 =] Du borde njuta mer av dian lediga dagar kusin, ha ha =p

2007-03-29 @ 11:25:34
URL: http://nudlan.blogg.se
Postat av: sofie

Värsta fina katten!

2007-03-29 @ 12:11:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0