Rocky Sjuk?

Ja jag börjar fundera faktiskt om Rocky e sjuk, han har kräkits igen, under köksbordet denna gången, jag och Martin låg nog och sov i soffan när han gjorde det, för ingen av oss har märkt något. det blir 3 ggr på två dagar.. Funderar på om jag ska ringa vetrinären och höra om jag kanske ska åka in med honom imorrn eller nåt, men jag har fan inga pengar =/ Får se om han rycker upp sig senare, han verkar ju inte må dåligt i övrigt. Han äter och dricker som vanligt.

Jaja... Jag har gjort absolut ingenting idag.. bara sett på tv, eller jo jag har fuskat en del också, jag har bakat Brownies =) Men jag fick ett sånt sockersug så jag trodde aldrig jag skulle klara det om jag inte fick nå sött =) men det e ju faktiskt helg, och då får man fuska lite.

Nu ska jag och Martin åka och köpa lite kattmat, för den lilla besten har redan ätit upp en hel förpackning, han äter oss ur huset snart, och han är inte ens 6 månader, ujujuj hur ska detta sluta =)

Börjar ju jobba snart också. Både skönt och vemodigt, jag ser pengarna framför mig och då känns det skönt, men sen e det ju faktiskt söndag, då vill man ju bara slappa och ta det lugnt, så då känns det vemodigt.. jaja bäst att ta tjuren vid hornen bara!

Adjö


Kommentarer
Postat av: sofie

Är Rocky inte dålig i övrigt tror jag inte att det är nån fara, mina hundar spyr titt som tätt dom med. Men det är ju alltid tryggt att prata med veterinären. Ring å rådgör med dom, det är gratis.. :-) KRAM*

2007-03-19 @ 08:04:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0