Onsdag

Ja, idag är det onsdag, och en fyndigare rubrik än så kunde jag tyvärr inte komma på..!

Igår fyllde Martin år.. 32 för att vara exakt, han tycker inte om att jag påminner honom om hur många år han e, haha, min lilla älskling har åldersnoja! Det var en dag som alla andra, kändes lite dumt, för jag tycker om att fira födelsedagar, inte just med fest o grejjer kanske, men tårta och så iallafall! Fast å andra sidan, vad gjorde jag på min födelsedag? Jo det ska jag tala om för er, jag satt hemma, heeela långa dagen, Kattis kom visserligen och lyste upp min i övrigt deprimerande dag! Jo jag fick förresten blommor också, men annars var det bara en jobbig dag.. ensam dag!
Aja.. hur kom jag in på mitt ensamma liv egentligen...? Pratade ju om Martin =)

KATTIS!! DU ÄR EN PÄRLA, ÄLSKAR DIG SUPERMYCKET!!!

Nä nu ska jag kolla lite skolor...!

Ajöss

(haha detta skrev jag för över en timme sen, och sen har jag suttit och spelat spel, i tron om att jag hade uppdaterat här, men icke... ) så NU uppdaterar jag! Och nu ska jag lägga mig i sängen och slötitta lite på tv till Martin kommer hem!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0