Onsdag 28/3

Hej hej hallå!

Det har inte hänt så mycket här idag, i förmiddags for jag till Kattis, tanken var att jag skulle hålla i stegen när hon putsade fönstren, men det behövdes ingen stege, så jag tittade mest på istället =)
  Sen for jag hem, i tron att jag också skulle putsa fönstren, men neejdå, det blidde inte så bara. Hängde tvätt, strök lite, körde en till maskin. Sen kom martin hem, då sprang kattuslingen upp i tallen, och tog sig inte ner, tro då inte han stannar på en gren, nej då, han klättrar så långt upp han kan, haha, så martin fick hämta stegen och plocka ner honom.

Nu ska jag sortera lite tvätt, göra iordning för nästa maskin, damma, dammsuga, skura golven, sen KANSKE jag putsar fönstren, får se vad klockan bli, måste ju börja med nån mat också. Martin har tjatat om potatis hela veckan, så nu ska han äntligen få sin jävla potatis. Potatis och benfria kotletter blir det! Blir nog smaskigt!!

Ja just ja, katten sket ner sig, haha! Han har ju en sån lång och flurig päls, så ibland fastnar skiten i rumpan på honom. Så jag släppte ut honom igen, i hopp om att han skall tvätta sig innan han kommer in nästa gång. Har han inte det måste jag bada honom, och det är inte alls roligt, för vare sig honom eller mig. Han tycker det är högst obekvämt, och så klöser och bits han, och tro mig, en kattunge har VASSA klor och tänder, rent utav livsfarligt.

Jaja, nu måste jag gå och börja städa annars blir det aldrig av!

Ajöss

image21

Kommentarer
Postat av: sofie

Martin har det bra han, du är ju värsta hemma-frun ;-) Kram**

2007-03-28 @ 21:27:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0