Nytt Databord

Idag har jag varit hos mormor och hjälpt henne att sätta ihop ett databord som hon köpt på ikea för 159kr. sen åkte vi och hämtade hennes dator hemma hos morfar, köpte en nätverkskabel och sen satte vi ihop datorn åt henne. Men jag blev så himla sugen på ett databord jag också (då vi har haft datorn på ett litet jäkla pelarbord, där musen och tangentbordet inte fick plats samtidigt, man fick sitta med tangentbordet i knät, högst obekvämt!)
så jag tog och köpte ett databord jag också, så nu ser det mycket snyggare ut och man sitter mycket bekvämare, tokbra.. och BILLIGT framför allt! Jag menar, det är inget snyggt databord eller så, men det fyller sin funktion alldeles utmärkt!
image19


 

Snart kommer nog martin hem, så jag ska kila ner och börja med maten, korvstroganoff!





 


Kommentarer
Postat av: Nudel

Sånt databord har ju vi oxå. Fasst det är gammalt nu, jätterangligt.

2007-03-27 @ 17:40:31
URL: http://nudlan.blogg.se
Postat av: sofie

Sånt har jag oxå! :-)

2007-03-27 @ 20:47:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0