Nyäten, skavsår och filmkväll!

Hej hopp i Lingonskogen.
Jag har just ätit Nudelsoppa, väldigt gott, och STARKT, alltså, jag gillar stark mat, men jisses vad starka dem var.. gott gott... snorig vart jag!
Jag har skavsår på fötterna från min långpromenad, dock tror jag att Rocky lider värre än vad jag gör, för han har knappt rört sig sen vi kom hem, jag trodde nästan att han var allvarligt dålig, men så erbjöd jag honom lite falukorv, och det gick ner snabbt som attan, så SÅ dålig kan han inte va, men det var nog inte bra för en hund med näst intill INGEN kondis att gå en så lång prommis, blir en kortare sträcka imorgon =)
Ikväll är min absoluta favorit Tv-kväll; Desperate Housewives och Gilmore Girls. Vanligtvis brukar ju Grey´s Anatomy gå på tisdagar också, men nu är det ändrat, för imorgon har det säsongspremiär.. ett dubbelavsnitt, wii =) Blir bänkad framför tv:n imorrn också =) Usch vilken latis jag är, bara kollar på tv hela tiden..
På torsdag skall jag lära mig att tappa hos en som jag är personlig assistent-vikarie till. O nästa vecka skall jag skola in mig på ett nytt ställe också, bra de.. mera pengar till Ellenor! Det är min slogan det!!
Nej nu ska jag gå ner och se om jag får nå liv i martin som så gulligt ligger och sover på soffan. =)



Se så utslagen bebisarna mina är =)


Kommentarer
Postat av: sofie

Va roligt att du oxå skaffat blogg!! Här ska jag kika in fler gånger! Kram**

2007-03-13 @ 18:09:57
Postat av: sofie

jag har utmanat dig i min blogg ;-)

2007-03-14 @ 09:14:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0