Nån slags lista, efter utmaning av Sofie =)

~Favoritdag i veckan?  Har svårt att enas om Fredag eller lördag, Jag ÄLSKAR fredagar, för då vet man att man har en hel helg av ledighet framför sig och det är alltid så uppiggande. Men sen Lördagar e ju helt underbara dem också, man har fått sova hur länge man vill (oftast iaf) Och man är ledig hela dagen, osså kan man vara uppe länge. Så jag måste nog faktiskt säga både Fredag och Lördag!

~Favorit pryl? Min favoritpryl är nog nästan lite för stor för att få kallas pryl, det är nämligen bilen, vad skulle man göra utan bil? Okej, jag klarade mig i 18 år utan. Men nu skulle jag nog svälta ihjäl här på Tjärnberget om jag inte hade bil =) Sån frihet att kunna åka vart man vill och när man vill. Hatar att åka buss...


~Favorit mat?  Ojojoj, vilken fråga, jag ÄLSKAR mat, jag älskar att laga mat också.. Lasagne har varit min favorit förut, men nu vet jag faktiskt inte riktigt längre. Fylld Köttfärslimpa kan ha ramlat in på förstaplatsen, eller potatisgratäng.. så himla svårt!

~Favorit drink?  Ojoj, längesen jag drack en "drink"  blir ju faktiskt mest öl nuförtiden. Men om jag måste svara så blir det nog Rom&Col, haha... ganska komiskt faktiskt, för bara ett tag sen AVSKYDDE jag rom, klarade inte ens av lukten på det. men sene n gång hade jag ingenting att dricka, o det enda som fanns var Martins Captain Morgan Spiced Gold, (alltså den ljusa) så jag drack det hela kvällen, och nu e jag helt frälst, knepigt hur det kan bli. Men åh så gott det är!

~Favorit blogg? Måste ju svara Sofie här då, hon skriver ofta och det är roligt att läsa! Sen om hela sanningen ska fram har jag bara läst typ 5 styckna olika bloggar, känner ju inte så många som skriver blogg, eller så gör jag det fast jag inte vet om det  =)
 
~Favorit plagg?  Mjukisbyxor och huvtröja när jag är hemma. (helst alltid) men man måste ju klä upp sig lite ibland, och då blir det Jeans och en tröja.

~Favorit snacks?  Svårt.. jag är inte så mycket för smågodis, chips, ostkrokar eller popcorn eller sånt, det är gott i små mängder, sen börjar jag bara må illa. Men mitt favoritsnack blir nog ändå lösgodis, inget specifikt.. kanske choklad då.. Annars gillar jag kakor =)


Ja det var den listan det! Vart lite långa svar.. =)

Iadg har jag varit lite lat, har inte blivit någon promenad ännu. KATTIS, du måste vara hemma o peppa mig juh =) Nej då, jag förstår att du måste vara i sthlm nu! Men jag ska ut o gå sen innan Greys börjar, e ju några timmar kvar dit än! Vart nudlar idag också =) Både till lunch och middag, men till lunch vart det något så exotiskt som fried noodles =) väldans gott vart det, middagen däremot vart bara en nudelsoppa med kycklingsmak, väldigt tråkig vart den.. den jag åt igår var myycket godare =)

Imorse klev jag upp kl. 6, kan ni tänka er? Nej inte jag heller.. Jag skjutsade nämligen Kattis till bussen i stan. Hon skulle till Stockholm. Sen när jag kom hem städade jag lite, gick å hämtade posten o sen så somnade jag i typ 2 timmar, skönt o sova. men man blir så himla dåsig när man har sovit på dagen. O nu sitter jag o ska försöka grejja lite med den här förbannat långsamma datorn. =) Det var allt för mig. få se om det har hänt nåt så pass spännande senare så att det är värt att skriva om =)
Tjohej

Kommentarer
Postat av: sofie

Super bra svar gumman!!!! Roligt att du antog utmaningen! ha det. Kram**

2007-03-15 @ 01:18:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0