Myskväll

Ja då var jag hemma igen efter en helt klart oförglömlig kväll i huvudstaden. Dolly Parton var ju självklart helt underbar, har inte riktigt fattat ännu att jag verkligen har sett henne (igen). Så ofattbart, hon är en sån otrolig människa, verkligen ett geni! Önskar bara att jag kunde få träffa henne personlig, då kunde jag verkligen dö lycklig.

Jaja.. Ikväll sitter jag och Martin hemma och myser bara, dricker lite bacardi Melon m. sprite och citron, lite öl och en o annan mistery. Kollar på Crocodile Dundee. Rocky har kräkits 2 ggr, undra va som inte e bra, kanske han bara har ätit nånting han inte borde äta, eller så e det hårbollar, man vet aldrig. Men han gick iaf. ut och kräktes denna gången, så Martin slapp städa =) Mycket klarar jag av, men inte spyor =) Nej inte ens hundars.!

Nä hörrni, nu ska jag gå och mysa med mig sambo!
Men ha en så trevlig lördagkväll som ni bara kan!
Kramar

                         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0