Jobba, Jobba, Jobba =)

Ja denna veckan blir det mycket jobb, eller mer än vad jag e van vid iallafall =)

Ikväll har jag inskolning 16.00-21.00 vilket innebär att jag måste spela in gilmore girls och lite av desperate housewives. (viktigt att ej missa, haha)
Sen imorgon jobbar jag (notera JOBBAR, inte inskolning, hihi) mellan 7.30-19.30.
Och till sist  på torsdag har jag fortsättning på inskolningen som börjar idag, mellan 8.00-16.00
så det blir spännande, jag är fortfarande nervös över att jobba ensam. Men det ordnar sig säkert. Är bara så rädd att jag ska glömma nånting, eller göra nånting fel. Fan att jag alltid ska va så himla osäker på allt =( dålig egenskap!
Jaha, nu ringde dem från jobbet IGEN, det är 4:e eller 5:e gången idag, med massa ändringar. Det blir från kl. 16.30 idag, inte 16.00. Och på Torsdag blir det ingenting, utan det blir Fredag istället samma tid som det skulle ha varit på Torsdag, ja jag säger då det jag.. Dem e till och med mer yr än mig dem där =)
Sen sa hon även att hon vill att jag ska gå på schema i sommar, så det e ju bra! Lite dumt bara att jag även ska köra lastbil, så det blir stressigt värre!

Nej ni, nu ska jag ta och spela lite mer "Bubbles" sen ska jag ta mig en dusch!
Ajöss!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja det tycker jag med, nisse är lite mörkare bara i pälsen. Vad heter hon/han?

2007-03-20 @ 14:38:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0