Helg!

Sådärja, nu har jag gjort helg =)
Tappningen gick kanonbra, jag är en naturbegåvning.. hhm.. hur man nu ska tolka det, hihi!
 
Fy klåen vad det ser ut här hemma, jag är VERKLGEN i behov av en ORDENTLIG storstädning, men jag orkar inte, gud så lat jag är.. Apropå lat blir det heller ingen promenad ikväll, men till mitt försvar är det faktiskt av en enda anledning, SLASKIGT!!! japp, det är så slaskigt och jävligt efter vår väg så jag vill inte ge mig ut o gå, så det så! Måste ändå fixa lite grejjer inför imorgon, det ska packas, städas, badas, tvättas, leta en t-shirt som jag köpte på förra konserten, ja.. fullt upp.. hehe! 
 
På söndag ska jag jobba själv för första gången, 19.30-07.30 spännande och nervöst på samma gång. Blir ju liksom lite nervöst o så när man inte känner personen i fråga så himla väl, men det blir väl bättre med tiden skulle jag tro. Jag skall även jobba nästa söndag också, samma tid som denna. Osså har jag ju två inskolningar till nästa vecka, så snart börjar det nog rulla in lite pengar till mig också.. nog för att allt kommer gå till räkningar o lån, men ändå! Bättre än inget!!

Jag är HUNGRIG, har inte ätit något sen frukosten, måste ner och göra iordning nåt att äta nu innan jag svälter ihjäl (nog för att jag misstänker att det ej föreligger någon risk för ovannämnda, men man vill ju vara på den säkra sidan, haha)

jaja.. hej svejs!
                                               image6

Kommentarer
Postat av: sofie

Så söta ni är! Kram Kram**

2007-03-15 @ 21:15:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0