Fredag30/3

Jag är Förkyld =( Kände på mig hela dagen igår att jag höll på o bli sjuk, och nu är jag det... fy vad jobbigt! Men det har inte brytit ut helt ännu, har ingen hosta, men jag har ont i huvudet, känner mig slö och hängig, näsan har blivit helt knäpp och halsen har vuxit till 3 ggr sin egentliga storlek. Mår pyton!!

Nu ska jag åka på ICA och handla inför helgen, sen måste jag städa ordning lite i köket och packa, sen kommer Martin hem och då ska vi åka!

(Fisherman´s friend med salmiaksmak smakar nästan precis som lakrisal)

image25image26

Ni får ursäkta alla bilder på Ozzy, men jag tycker han e så fin =)

Kommentarer
Postat av: nudel

Men duuu. Jag visste väl att man sa transparant men att det stavades transparent *lipar* Synd att vi båda är suuka nu då vi ska åka bort båda två. inge kul att ålka bort då man är suukling. Tur det inte var någon greklandsresa eller liknande "resmål" iaf =p Och du! katten ser ut som ett LEJON! Ett tanigt sådant (lång smal lixom) =]

2007-03-30 @ 12:10:04
URL: http://nudlan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0