En lista

Denna listan fick jag i mailen, men jag orkade inte maila den vidare, så jag lägger in den här istället.
Jag stryker en del frågor som e irrelevanta!
kopiera gärna och lägg in på er egen blogg, roligt å läsa =)

1. Vad heter du?  Anna Olivia Ellenor Söderberg

2. Vad är det för färg på dina byxor?  Just nu råkardet vara så att jag sitter byxlös,e nyuppstigen!

3. Vad lyssnar du på just nu?  Lilla Djungelboken står på i bakgrunden (tv:n alltså)

4. Vad gjorde du igårkväll? Jag satt vid datorn, oroade mig för att bli sjuk, såg på tv, knaprade vitpeppar, till sist somnade jag =)

5. Hur är vädret hos dig just nu? Så soligt det bara kan bli!

6. Sista personen du talade med i telefon? Det är Kattis, alldeles alldeles nyss faktiskt

7. Det första du lägger märke till hos andra människor? Hm, ansiktet om man ser dem på nära håll, annars är det väl kroppen i största allmänhet om man ser någon på långt håll

8 GILLAR DU PERSONEN SOM SKICKADE DETTA TILL DIG?

9. Hur mår du idag? Hm, av principskäl törs jag egentligen inte svara på den frågan (sjukligt vidskeplig och rädd att bli sjuk). Men låt oss säga att det går ingen nöd på mig

10. Favoritdryck? Coca Cola eller sprite kanske, men jag håller på att försöka sluta dricka läsk, till och med på helger (funkade inte vidare bra förra helgen, men förr förra, hehe) Annars tycker jag att vatten e smaskigt

11. Favorit alkoholbaserad dryck?  Det blir svårt, jag dricker ju inte så mycket annat än öl, och det är ju inte direkt min favorit heller, men måste jag svara så blir det nog rom&cola, men det måste vara captain morgan!

12. Favoritsport? Hörredu, jag hatar sport, alla former av det. och SPECIELLT när det inkräktar på mina tv:kvällar! (gilmore och desperate uteblev igårkväll p.g.a HOCKEY)

13. Hårfärg? Just nu är det nån slags brunaktig färg, men jag skall färga det blondt igen, trivs bättre i det!

14. Ögonfärg? Melerade, lite blå, lite gröna och lite gråaktiga! (bruna om jag har linser på mig)

15. Soluppgång eller solnedgång? Beror helt på situationen. Båda

16. Syskon & deras ålder Linnea 7, Sanna 11 (blir 12 i år) Johanna 9 (blir 10 i sommar) Emma 17 (18 i sommar) sen har jag två ingifta, Cecilia och tobias, vet ej åldern på dem, men dem e väl ungefär 15-18 år =)  

17. Favoritmånad? Svårt, jag gillar många, men juli för att det brukar vara så fint väder då, Mars för att våren börjar, december för att jag älskar julen.

18. Senaste filmen du såg? crocodile dundee 2 (tror jag)

19. FAVORITDAG I VECKAN? fredag+lördag

20. Favorithobby? musik, pyssla hemma

21. Är du för blyg för att bjuda ut någon? nu behöver ju inte jag bjuda ut någon, men ja det är jag väl ibland, men ibland inte! =) (givande svar va?)

22. Favoritlåtar? Allt med Cash, Dolly, Elvis och några fler.

23. Sommar eller vinter? Sommar

24. Kramar eller kyssar? Beror på vem, men i största allmänhet, kyssar!

25. Choklad eller vanilj? Choklad

26. VILL DU ATT DINA VÄNNER SVARAR?

27. VEM ÄR DET STÖRST CHANS ATT HON/HAN SVARAR?

28. VEM ÄR DET MINST CHANS ATT HON/HAN SVARAR?

29. Hur bor du, och med vem/vilka? Jag bor i ett hus med Martin, Ozzy och Rocky

30. Vad läser du för böcker? Jag är allätare, älskar att läsa, och jag läser allt möjligt. 

31. Hur ser din musmatta ut? Den är svart och rund (från IKEA) 

32. Kan du korsa ett öga i taget? Nopp, har försökt många många gånger, men det vill sig inte 

33. Är du romantisk? Nja, egentligen inte, men det har blivit lite mer med åren =)

34. Är du lycklig? Jovars

35. VILKA HAR DU SÄNT DETTA MAIL TILL?

36. Vad ska du göra imorgon? Imorgon ska jag.. åka till stugan och elda så det finns någon värme där när vi kommer dit på fredag!

37. Saknar du något av dina ex? Njäe, det har hänt ibland att man saknar något visst, men nej!

Sådärja, en helt meningslös lista =)

Kommentarer
Postat av: MallanM

Hurru, nummer 4 på listan "Ligger å oroar mig för att bli sjuk, å knaprar vitpeppar" Låter exakt som mig det ! haha ;)

2007-03-28 @ 21:42:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0