Dolly Parton och jag

Ja vi borde snart vara bästisar, detta e ju trots allt ANDRA gången jag åker och ser henne. Samma turne men över ett år senare, haha!
  Jag räknar givetvis med att hon känner igen mig och hälsar, annars blir jag sur =) Nejdå..

snart åker vi iallafall, kl. 12 ska vi mötas hemma hos mamma och sen bär det av, jag har lånat en videokamera dagen till ära.

Jag vaknade kl 7.45 imorse av att jag låg och asgarvade, helmysko. Men jag minns precis vad jag drömde och lite roligt var det nog faktiskt, men martin vart mest brydd han, för jag kunde inte sluta skratta. det hör även till saken att han gjorde samma sak inatt, skummt hur det kan bli =)
Det finns inget härligare än att vakna tidigt och solen skiner in genom fönstret, man blir så glad och pigg! Jag som är så morgontrött i vanliga fall har inga problem att studsa upp vid halv åtta när det är så här fint väder, då får man snarare dåligt samvete om man ligger längre =) Men det skall erkännas, att igår låg jag och sov till klockan 10, fast jag var vaken en timme mellan halv sju och halv åtta!

Nej nu ska jag gå och skura toan, jag och martin gjorde en överenskommelse, han städar nere i köket vid diskbänken o allt sånt, och jag skurar toan, jag fick helt klart bästa dealen =) Jag HATAR att städa i köket. däremot har jag inga som helst problem att städa toan, bara roligt, och då vet jag att det inte är nå baciller där sen!

jaja.. adjö
image7image8

haha bästisarna...!

Kommentarer
Postat av: sofie

Ha så super skoj!!

2007-03-16 @ 14:04:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0