Dag 1

                                                                     
Jaha.. En Blogg, ska det vara bra det? Njä det vet jag väl inte riktigt, men jag gör ett försök. Har ändå inget bättre för mig just nu så.. =)

Ingenting särskillt händer egentligen i mitt liv just nu, jag BANTAR.. HAHA, har ni hört nåt så löjligt? Nä men allvarligt, jag måste gå ner i vikt och har nu börjat motionera och äta mindre och hälsosammare.. myycket frukt med andra ord, imorse gick jag ner till ICA och hem igen.. det varinte så fasligt jobbigt, fick ont i fötterna dock!
  Sen åt jag frukt, mm.. nyttigt och gott =) Rocky (hunden) däremot, han är helt utmattad, ligger bara och sover nu =) Men hane  ju trots allt snart 12 år den gamlingen.

Hm.. På fredagåker Jag, Mamma, Martin och Ulf till dtockholm för att se Dolly Parton. Wiii =) Det blir andra gången för mig. Såg ju faktiskt hennes konsert i Boca Raton förr-förra året när jag var au-pair i Florida! Men hon e ju trots allt min absolut största idol, och jag kan inte få nog av henne =)

Nej.. nu ska jag gå och knapra lite smärtstillande!
Men hej å hå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0