Sweden Rock

Nu är vi hemma från en veckas "semester". Har haft tokskojj och jättemysigt. Men ni ska veta att det är skönt att vara hemma igen, puuh!
Dem bästa var: Heaven and Hell (såg bara typ 3 låtar dock), Aerosmith, Scorpions (trots väldigt dåligt publikstöd), Meat Loaf, Han var COOOL vad än tidningarna skriver =) Osså så klart Motörhead, Lemmy är fulare än man tror, hihi! Quiet Riot var jävligt bra också, hade aldrig hört dem förut. Otippade var ju Sturm und Drang, ett band där ingen av medlemmarna var över 16. Dem var riktigt bra, så pass bra att Martin svor att han skulle sluta spela musik, hihi! Jaja, jag orkar inte skriva alla jag tyckte var bra, men jag har iallafall haft skitroligt!!!


From www.swedenrock.com
      


 Strax innan vi hämtar upp Robban

 Första bilden i stugan, kl. 1.00

 Anders glad i hågen

 My loverboy

 Myser på altanen

 Jag, Linda och Anna (plus Jens) förfestar innan Aerosmith

Jag orkar faktiskt inte skriva något mer ingående om förra veckan + helgen... så ni får hålla till godo med det ni har fått.



image136

Jag älskar min Martin!!!!!

 


Idag har jag varit på Durewalls lyftteknik. SPÄNNANDE.... eller inte! Höll helt seriöst på att somna flera gånger, gick lite bättre sen när vi fick fika, och sedan börja lyfta varandra =) Som tur var, var Kattis också där, så det var ändå ganska skojj, hade ju dött av uttråkning om jag varit själv där.

Efter jag kommit hem åt jag lite, sen kom Anders och hämtade sin dator som vi fraktade upp från Pukavik. Sen for jag till Huljen och betalade igen pengarna jag var skyldig min pappa, skönt. Vovvarna var också med såklart, dem  passade på att bada lite i Huljensjön, så nu stinker det blöt hund i HELA kåken... fy o blä! Tänkte ju bada dem ikväll, men då jag upptäckte en BAUTASTOR spindel i badkaret gav jag upp dem planerna, jag spolade visserligen ner den i avloppen med nästan kokande vatten, men ändå.. LIVSFARLIGA SKADEDJUR SOM BORDE UTROTAR!! det är vad dem är.

Just nu sitter jag och är lite ledsen över att Martin jobbar så sent, han skulle egentligen komma hem vid 22.30-23.00 men det började visst spruta hydraulolja ut skotarn, så han får jobba över en massa timmar =( Jag saknar honom ju!

Förresten. Ett STORT grattis till min Svägerska Terese som fick körkortet i fredags!




Näni, nu ska jag gå och borsta tänderna och lägga mig och se lite på tv!
Kanske återkommer imorgon, beror lite på vädret o så, jobbar kväll imorgon, 15-20 alldeles lagom arbetstid =)

Jaja... Adjöss

Puss på alla mina pojkar : Martin, Rocky, Rambo och så klart min älskling Ozzy!

image138

image140

image139

image141




Kommentarer
Postat av: Caroline

Fina bilder! Och vad stor katten ser ut att ha blivit! FIIIN!! Tro du inte att kattskrället har gått å blivit på smällen igen!! Fy!! Men vi tänker nog ta bort alla ungar,såvitt ingen bokar en före födseln....=)
Ha det så bra!! Kramiz*
www.carolinehulinder.blogg.se

2007-06-27 @ 09:11:19
URL: http://carolinehulinder.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0