Stugan!

Ja som ni märker så e jag inte här särskillt ofta nuförtiden, det är nämligen så att vi har flyttat ut till stugan över sommaren, bortom all kommunikation skulle man kunna säga! Knappt att mobiltelefonen fungerar där ute! Skööönt tycker jag! jag blir ju så lätt stressad jag! Men nu är jag hemma i Stöde en sväng för att betala räkningar.

Jag kan inte påstå att något särskillt har hänt, jag har varit ledig denna veckan, mest tittat på tv, busat med hundarna, fiskat och tagit det lugnt.


Imorgon ska vi på kalas, min pappa fyller 50 den 11/6, och dem har kalas imorgon (i Juli är det nämligen skördetider, så då finns ingen tid för kalas)

Jaja, nu ska jag åka hem till stugan igen! Finns inget att göra här hemma =)

Adjöss

Kommentarer
Postat av: Caroline

Ooj då!! Inte alla killar som går med på att köpa en renrasig katt!!
(Knappt Daniel...Hihihiii!!!)
Då har du ju lyckats bra!! *ler*

2007-06-28 @ 17:26:17
URL: http://carolinehulinder.blogg.se
Postat av: Mia

Räkningarna kan man ju klara sig utan!
Tänk va världen skulle vara bra då. tihiii...

2007-06-28 @ 19:06:27
URL: http://woodland.blogg.se
Postat av: Malin

ELLENOR! Ja mötte ju dig idag på "Vigge-vägen" Men ja hann inte hejja när ja sett att det varit du ! ;p

2007-07-22 @ 16:48:05
Postat av: Kusin vitamin kanin serpentin

Hallådär skogsmänniska. Du kan väl ändå ta dig tid att skriva ner en rad då du ändå åker hem till huset för att betla räkningarna. Jag har tråkigt då det står still här.. ;[
.
Hoppas du kom hem "oskadd" från partyt i helgen i alla fall. Dom lät inte klok i huve nån av dom där högljudda herrarna. Jag har faktiskt fått bestående men från samtalet.. Jag drömde inatt om en hemsk Stödebo som jagade mig och skulle hälla i mig utav dunkens innehåll(!) Sånt håller vi Matforsbor inte på med ju.

2007-07-29 @ 23:30:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0