Utmaning från Sofie


* Först Reglerna,sen fakta/vanor
* Bloggaren skriver ner åtta fakta/vanor om sig själv.
* Den som blivit tagged/utmanad skriver en egen bloggpost om sina åtta fakta/vanor och skriver in dessa regler.
* I slutet av bloggen väljer du ut åtta personer som du utmanar och skriver deras namn. Glöm inte lämna en kommentar i deras bloggar så att de vet att de blivit utmanade och bör läsa din blogg.

Fakta/vanor:

1. Jag har bacillskräck, och en FRUKTANSVÄRD rädsla för magsjuka och att kräkas!

2. Jag var mobbad i 3:an då jag började på Matfors skola.

3. Jag är livrädd för att dö. Eller att mina släktingar dör

4. Har skittaskig ekonomi, och är jättedålig på att hantera pengar


5. Jag är ett SJUKLIGT stort fan av Elvis (även Dolly Parton och Johnny Cash)


6. Har ännu inte smält det faktum att mina föräldrar separerat (jag var 4 när det hände)


7. Går hos en kurator 1 gång i veckan för mina "tankespöken"


8. Har bara missbrukat en sak i hela mitt liv.. Men det har ingenting med alkohol, droger, nikotin eller dylikt att göra.

Nu utmanar jag: Cissi, Malin, Emma D, SYSTER Emma.




Tänkte bara meddela att jag imorgon kl. 9.10 skall infinna mig hos tandläkaren.. Uffa, dem kommer skälla på mig för att jag inte använt tandtråd som jag borde... Osså ska ajg laga ett hål (jävla skittänder)

Nu ska jag ut och gå 2km.

Kommentarer
Postat av: Nudel

Ja, jävla skittänder! Hål? Blir de sånt skit i dina tänder? Måste vara STÖDE-VATTNET! ;P
.
Jag har inte haft hål på evigheter. Är heller inte onödigt noga med tandborstninhg eller "diet" heller. Sånna tänder borde alla ha =)
.
Min man sniglar har väldigt tjusiga tänder han med. De sa en läkare en gång. Dock ingen TANDläkare men ändå. iiiiinga hål för honom inte. Dessutom är dom vita. Typ denevit-vita =)

2007-08-19 @ 23:11:53
Postat av: Nudel

Jag är rädd att jag hoppar över dne dä rutmaningen. Gillar inte sånt. Kan inte skriva om mig själv sådär. Det strå still lixom =P

2007-08-19 @ 23:16:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0