Skabb




Tänkte bara visa ett par bilder på fanskapet som har bosatt sig i mitt ansikte. Måste även lägga till att jag överväger att åka på vårdcentralen imorgon om det inte är bättre, tror jag fått en infektion nämligen, som har satt sig i hela hakan. För HELA hakan är stekhet och uppsvälld, delvis röd, ser rent utsagt förjävligt ut, vill inte visa mig bland folk ens, har haft spänningshuvudvärk idag bara för att jag haft så ont i hakan. Knepigt så det kan bli. . .



 Detta är själva helhetsintrycket, röda "fläcken" man ser,
 är bara toppen på det gigantiska isberget... (tagit med mobilen, KAMERAN ÄR I STUGAN)


image164 
Så här ser det ut på nrmare håll, även att jag ser riktigt skäggig ut =)



Innanför dessa svarta linjer är det alldeles stenhårt och uppsvällt, framförallt väldigt väldigt varmt.


Ja här jag den i profil, kanske ni inte ser exakt hur svullen den är, men jag lovar er, sådär ser jag INTE ut egentligen =) Även att om ni tittar noga ser ni vart det röda börjar, alltså, vart svullnaden börjar...



Hoppas att ni nu inte blev allt för äcklade av min kära "hakböld" =)



Här är två bilder som jag har på datorn som jag ej har lagt in... Har nästan INGA bilder på denna datorn, måste lägga in resten av alla mina bilder från den andra datorn.. när jag orkar ;)

 Här e lastbilen jag körde häromdagen (fortfarande mobilen som jag knäppt med)

 Här e jag och Martin på min pappas 50-årsfest! kolla in dubbelhakan ;)



Nu ska jag gå och lägga mig, måste nog släppa ut Rambo en stund också, för han ligger här bredvid mig på golvet och fiser riktigt riktigt ILLA! Vill ju inte att han ska bajsa på sig inatt =(

Kommentarer
Postat av: Nudel

Men fan kusin! Du är ju riktigt äcklig! Har aldrig tänkt på det förut men nu insåg jag just. Uuuuuuuh!
.
Snygg lastbiiiil. HA HA ;)

2007-08-27 @ 02:06:43
Postat av: sofie

Aj aj aj va ont det ser ut...=/

2007-08-27 @ 06:34:07
URL: http://sgradin.blogg.se
Postat av: Tezz

Nja. Det är nog inte skabb. Då har man liksom småprickar (som röda hund?) över hela kroppen. Och så kliar det förbannat. Hur jag vet detta? Jo min killes kusin hadde det när han bodde här med oss. Blev insmordning, duschning 2 ggr om dagen och byte av sänglakan 1 gång om dagen. Men jag och killen slapp bli smittad iallafall! :)

2007-08-27 @ 08:50:48
Postat av: Mia

Fan vad det inte ser skönt ut!

2007-08-28 @ 15:51:56
URL: http://woodland.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0