Nu är jag tillbaka!

Hej å hå! Jag förstår att ni har saknat mig nå otroooligt... =) Haha, nejdå..! Men nu är jag tillbaka igen iallafall, vare sig ni har saknat mig eller inte.

Martin jobbar längre och längre bort nu, så det vart mest praktiskt att flytta hem, vi packade med oss så mycket vi kunde och hann imorse (Martin skullle iväg och jobba) och sen efter att vi kom hem så har jag mest städat, nog för att det gått väääldigt långsamt. Men nu är iallafall vardagsrummet städat, köket och delvis sovrummet. Känns skönt, nu är det bara hallen nere, hallen uppe, toan och lillrummet kvar! Jag har storslagna planer  =)

Martin har köpt en ny tv, en 42 tums plasmatv, åh så fin den är =) Och bra framförallt, så nu har vi tagit den andra tv:n upp till sovrummet, och den som var där förut skall vi ta till stugan, så slipper vi släpa med oss tv:n varje gång vi ska dit!

Imorgon måste jag förmodligen in till stan o handla nånting att ha på mig i helgen, + byta en klänning jag har köpt, ena axelbandet föll av, högst opassande!!

nu måste jag tyvärr avvika, skall på ICA innan dem stänger, börjar bli hungrig och det finns INGENTING här att äta, allt sånt är i stugan, det ska martin hämta imorgon!

Jaja...

Skriver nånting senare!

Kommentarer
Postat av: Malin

Välkommen Tillbaka !! ;p

2007-08-13 @ 21:15:50
Postat av: Nudel

Som jag sa förut på telefon. Vi har en tum mer än er så vi är värstigast ;)
.
Nästa vecka vill jag hälsa på däääj. Har ju endast varit till er i sommarstugan. Får se om Björn känner sig sugen på att drivea caren to Stöööde.

2007-08-13 @ 23:15:04
Postat av: EmmA

Kul mä blogg igen, brukar ju följa din åxå juh! hihi ;P

2007-08-14 @ 14:21:24
URL: http://emmadeckmar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0