Nedstämd

                                                        image146


Åh, jag fick just magknip igen. Börjar bli dags att uppsöka toaletten =) Jag sitter nere i soffan med min älskade Dator och min älskade Martin, Martin ligger dock och sover och är inte mycket till sällskap. Men det är nog bara bra det, för de senaste 45 minuterna har jag suttit och grinat (gråtit är ett för löjligt ord tycker jag) över det faktum att Elvis är död... uffa, har tittat på en musikvideo som hade premiär idag, där Lisa Marie och Elvis sjunger en duett (In the ghetto) jag blir så rörd, finns ju en till där de sjunger tillsammans (don´t cry daddy) så fort jag ser den sprutar tårarna bara, kan inte hjälpa det. jag som inte är särskillt känslosam i vanliga fall, men då det gäller elvis är jag inte riktigt mig själv. och det hjälper inte att Martin idiotförklarar mig för det hela ;)

http://www.youtube.com/watch?v=L48TFno20NY

Åh nej, nu tittade jag på den igen... FYYY att man ska behöva känna såhär för någon som varit död i hela mitt liv och 9 år före det till och med.... Kan aldrig vara hälsosamt. Måste lägga in min favorit också, det är superduperdålig kvalité men det gör inget!

http://www.youtube.com/watch?v=AlY3NG16rkU

Här kommer en till som är väldigt "gripande" (känns inte som rätt ord, iallafall inte som jag skulle vilja använda, men det är nog helt enekelt det.. gripande)

http://www.youtube.com/watch?v=L48TFno20NY

Om ni bara kunde se mig... Jag ser knappt klart... tårar hela ögonen! Fy.. och skitnödig är jag... helvete..!!

Nä... hörs senare


Kommentarer
Postat av: kusin

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA nu fattar jag varför DU blev skrattad åt då du grät idag.. HA HA! Mitt grinande var mer förståeligt..men ditt? SÖK HJÄLP KÄRE KUSIN!! Jag är orolig över din egna hälsa (eller vad kallar man det?). Oj oj oj.. ;)

2007-08-18 @ 01:02:25
Postat av: sofie

Ja måste nog gå på Martins spår..:-) Ja, även din kusins..hihi. Ses sen i dag! /S

2007-08-18 @ 09:28:28
URL: http://sgradin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0