Nattsuddare!

Jisses, på dem få dagarna jag har varit ledig nu, har jag lyckats vända på dygnet. Imorse sov jag till klockan ELVA på förmiddagen, för ett år sedan hade det varit tidigt i mitt tycke, men numer e jag van att kliva upp vid 8-9 tiden, ibland kanske så sent som 9.30 men ibland hamnar jag i någon form av svacka, då jag inte ser någon mening med att stiga upp. Imorse var en sån dag, och nu när jag kan se tillbaka på dagen som varit, undrar jag fortfarande vad meningen med det hela var! Jag blir sån då jag inte arbetar... Inte har jag städat uppe heller, har gjort lite nödvändigt ont nere i köket (skurat ur kylen och satt in en skål med ättika) och plockat lite, men hallen, sovrummet och lillrummet ser fortfarande ut som någonting som halvt överlevt ett bombattentat.. Skärpning nu Anna Olivia Ellenor....!!!

Jag har iallafall spelat The Sims hela dagen, högst beroendeframkallande spel, Martin tror att jag kommer att växa ihop med min nya fina dator, han har nämligen läst en bok (av Dean Koontz) där folk växte ihop med datorer och andra apparater, och därför är han nu övertygad om att jag går samma öde till mötes.. Han har förmodligen rätt!

Bröllop på lördag, hhm.. jag har bara varit på 2 bröllop i hela mitt liv. Det ska bli väldigt roligt iallafall.

Måste bara lägga in en helt oviktig notis om att jag känner en parfymlukt här i sovrummet, ingen parfym jag känner igen, men den luktar hemskt gott.. om jag inte varit hemma hela dagen skullle jag nästan misstänka att Martin haft en älskarinna här hemma ;) Hihi, nää jag skulle tro att det är en blandning av flera av mina parfymer som luktar (jag sover bredvid min tvättkorg där det ligger tröjor, alla med olika parfymer på sig, jag tycker om att variera mig, är lite parfymberoende faktiskt, vissa har skor, andra har väskor, men jag har parfym som "samlar"objekt =)

Rambo är fortfarande dålig i magen, men han har ej fått någonting att äta idag, imorgon ska han få börja på en försiktig risdiet, vill ej chocka lillmagen hans såhär efter han har varit dålig. om 3 dagar ungefär kan han få börja med hundmat igen. Beror lite på..

Nej, nu ska jag nog faktiskt stänga av datorn för första gången sen jag vaknade idag, känns lite vemodigt. Särskillt med tanke på att jag jobbar till 17.00 imorgon, och då ska man ju laga mat, så jag kommer inte att få känna dess härliga tangenter under mina fingrar på väldigt väldigt länge =(

Ni ska höra vad Rocky snarkar, att så mycket ljud kan komma ur en så relativt liten hund.. hihihi


Godnatt med er allesamman

(en sista mening: Det vräker ner regn just nu, och jag har fönstret öppet, det är såå härligt att ligga och försöka somna när regnet smattrar mot taket..)

Kommentarer
Postat av: Nudel

Jag säger då de.. jädra skithund =p

2007-08-16 @ 01:17:51
Postat av: sofie

Jag är oxå beroende av min dator, sitter här några timmar per dygn, men jag spelar inga spel :P
Vi ses på lördag! /S

2007-08-16 @ 17:37:28
URL: http://sgradin.blogg.se
Postat av: sofie

-Du har blivit utmanad, kolla min blogg :-)

2007-08-16 @ 22:06:36
URL: http://sgradin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0