Middagsdags



Nu är det dags att börja med middagen
. Martin har just kommit hem och är hungrig, så det är lika bra att börja nån gång,idag blir det potatis, blomkål och skinkstuvning/sås, det är så attans gott, ska göra en gratäng av blomkålen och såsen, egentligen skulle jag ha haft ost att strö på toppen, men först och främst försöker ju jag vara nyttig, och osten är väl kanske inte fullt så yttig (såsen är faktiskt trot eller ej inte fullt så onyttig som man kan tro) och för det andra så HAR vi ingen ost. Tänker inte sätta mig i bilen och fara till ICA enkomt för lite jävla ost som ändå inte kommer att ätas upp!

Jag måste sluta sova hela dagarna, känns inte direkt hälsosamt att ligga och sova till 11 på dagarna, herrejisses! Eller först och främst måste jag gå och lägga mig i tid, inte sitta uppe till klockan 3 som jag gjorde inatt.

Biiirsta.... Ja imorgon skall jag äntligen åka till mig älskade Birsta, hade tänkt gå på IKEA, ÖB, Rusta, Arken och sen in en stan en snabbis och gå på Gina o se om jag kan hitta mig nå nya kläder. Måste passa på nu då jag har pengar =) Och jag hoppas givetvis på att min käre kusin CECILIA kan följa med =)

nu måste jag laga mat, adjöss

Kommentarer
Postat av: Mia

Va roligt att shoppa!
Jag fick spendera pengarna på tandläkaren jag. :-(

2007-08-29 @ 16:02:45
URL: http://woodland.blogg.se
Postat av: Nudel

Vadå klockan 3.. Jag la mig HALV FEM (04:30) !!! Jag skäms faktiskt. Har aldrig lyckats med nå mer vansinnigt i hela mitt liv.

2007-08-29 @ 23:03:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0