Kungs



Imorgon kanske jag är en stolt cykelägare =) Jajjemensan, ringde just på en annons från blocket, en oväxlad damcykel av märket kungs, finns i granloholm. O jag som så gärna vill ha en cykel, ja jag kanske rent utav måste köpa den =) Ska dit och kika imorgon!

Fy vad mätt jag är... uscha.. Vill ut och ta en promenad nu, men jag ska vänta ett litet tag till!

Har just betalat en massa räkningar, 2400:- landade beloppet på, fast sen blir det några tusenlappar till efer jag har betalat en del av datorn, ska försöka betala av hela på 3-4 månader, misstänker att det kommer snarare bli 4 månader istället för tre, men man kan ju iallafall försöka!

Nä ni får ursäkta, men jag har tyvärr ingen ork att sitta och skriva, är så attans trött.

Adjöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0