Koka potatis



Just nu kokar jag potatis åt min käre sambo, för vi var så attans glupska till middagen så vi åt upp allt som han egentligen skulle haft te dosan =) (sanningen var den att jag räknade lite snett då jag skulle göra mat)
   Mina Fish´n´Ships blev supergoda iallafall, det ska jag definitivt göra om, men det krävs lite mixtrande med paneringen, för den ville inte riktigt sitta kvar.

Åh vad jag svettas, ja ni kan aldrig ana vad varmt det är här inne, vi var ju tvugna att elda p.g.a den fruktansvärda kallfronten som har bosatt sig över oss, även att jag nyss kom hem från en cykeltur runt Tjärnberget, denna gången utan hundar så jag kunde cykla ordentligt. Det kändes ordentligt i benen i uppförsbackarna, synd bara att min stjärt inte är riktigt van att cykla, för sen cykelturen i förmiddags hr jag blivit RIKTIGT öm i baken, kunde knappt sitta nu då jag var ut.

Först hade jag tänkt lyssna på en ljudbok medans jag cyklade, men då jag insåg att Ljudboken var Stephen King´s Signal kom jag på bättre tankar, ni vet, jag är sjukligt mörkrädd, fast ändå så gick det rätt bra att cykla såhär sent och i detta mörkret, trodde jag skulle vara mer rädd, men som sagt gick det faktiskt bra!

Vad gör jag för fel??? Nu vägde jag mig, och vad tror ni vågen visar? Jo det ska jag tala om för er.. VANSINNE är vad den visar.. Jag sa ju att jag hade gått ner dryga 2 kg förra veckan, dessa har jag nu gått upp igen, PLUS ett till.. Alltså, man kan ju inte bli annat än less, nu då jag verkligen försöker, jag äter frukost, jag äter middag som inte är alldeles för onyttig och sen äter jag ingenting på kvällen, jag är ute och motionerar på ett ellerannat vis nästan varje dag! Och vad får man för det? Inte ett piss, eller jo.. ETT EXTRA KILO. Tror jag blir vansinnig snart, vad fan ska man försöka för då man ändå inte får nån valuta för det! Pissråttas jävla jäkelskap!!...!

Nu ska jag sitta och vältra mig i självömkan ett litet tag innan jag går och lägger mig, så om ni ursäktar...


Kommentarer
Postat av: Mia

Vi får jaga varandra med piskan!
Täntke på ditt bonuskilo där.
Men panering är väl inte det bästa om man ska tänka på vikten. tihiii....

2007-08-29 @ 16:01:30
URL: http://woodland.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0