Jobbat

Nu är jag hemma från jobbet, det var riktigt skönt att gå till jobbet idag faktiskt, och ett så kort pass =) 16-20 är ju rena bebispasset ju!

Just nu sitter jag och äter vaniljris med kanel på, gott..!    image156

Idag åt vi fisk, uffa, jag tycker ju egentligen inte om fisk, men det gör Martin, osså är det ju nyttigt säger dem som vet =) Så jag gjorde fisken i foliepaket i ugnen, och så gjorde Martin riktigt potatismos (inget jävla pulver, det är äckligt) Gick att äta iallafall, jag har "bestämt" att vi skall äta fisk varje tisdag, en bra dag att äta fisk tycker jag! Fisk på tisdag och pannkaka på torsdag osså nå kött på fredag.. =)

Jag for aldrig till stan idag, istället tog jag med mig rambo ut på en promenad, vi gick ca 3 km. Känner mig så duktig jag, gick ju igår också, och om allt blir som det ska så ska jag ut och gå imorgon också =)

Nej.. nu ska jag mysa med min karl =)

Kommentarer
Postat av: Kusin

Du är så stolt över dig själv som går 3km någon gång då och då. Men tänk mig så som tvingas gå 6km/dag. Utöver det går man ju kanske en sväng till ICA och så oxå. Mig är det synd om. Visserligen älskar jag att gå ut och gå. Men inte då jag MÅSTE gå.. Sen är det ju inte så att jag är i behov av motion på det viset heller. Jag ska ju gå upp i vikt. Få muskler ;)

2007-08-21 @ 12:34:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0